«تجربه هنری من» در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش درآمده است

نمایشگاه نقاشی با عنوان «تجربه هنری من» در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش درآمده است.

 

نمایشگاه نقاشی با عنوان «تجربه هنری من» کاری از آثار رضا پورشیخ از تاریخ ١ لغایت١١ مرداد ٩٧ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا می‌باشد.

در این نمایشگاه ٢٧ تابلوی نقاشی با تکنیک گواش به سبک نگارگری، مینیاتور و آزاد در معرض دید عموم قرارگرفته است.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ آثار به نمایش گذاشته‌شده که در آن از هنرهای سنتی و سبک‌های مختلف مینیاتور از دوره صفوی تا معاصر استفاده‌شده است علاوه بر ویژگی زیباشناختی، پیام‌های قرانی و اعتقادی را به مخاطب منتقل می‌کند.

این پنجمین نمایشگاه این هنرمند است وی قبلاً یک‌بار در تهران و سه بار در قزوین اقدام به برپایی نمایشگاه کرده است.

رضا پور شیخ متولد ١٣٤٧ قزوین است (از پدر و مادر لاهیجانی) وی فوق‌لیسانس فنّاوری آموزشی؛ مدرس دانشگاه و بازنشسته آموزش‌وپرورش استان قزوین است و قریب به ٣٠ سال سابقه کار هنری در رشته طراحی و نقاشی داشته و در مسابقه نقاشی دانشجویان تربیت‌معلم کشور (سال ١٣٦٨) و مسابقه نقاشی طراحان امور تربیتی آموزش‌وپرورش (سال ١٣٧١) در کشور مقام نخست را کسب کرده است وی ٨ سال داور هنرهای تجسمی استانی و کشوری بوده و مدت ١٥ سال در دانشگاه هنر تدریس کرده است.

پور شیخ یک کتاب با عنوان «روش تدریس هنر در دبستان» را به چاپ رسانده است و طراحی جلد ١٢٠ عنوان کتاب و پوستر را بر عهده داشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ‌های یادشده صبح‌ها از ساعت ٩ الی ١٣ و عصرها از ساعت ١٧ الی ٢٠ از این نمایشگاه بازدید کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =