تمرین بازیگران نمایش «شاه لیر» به کارگردانی مسعود دلخواه با حضور بازیگران این اثر که عبارتند از مهدی سلطانی، بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره رهنما تصاویری از تمرین نمایش «شاه لیر» به کارگردانی مسعود دلخواه را در اینستاگرام منتشر کرد. مهدی سلطانی و الهام پاوه نژاد دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند که در تمرین حضور داشتند.

رهنما در توضیح این تصاویر نوشت: «شاه لیر در دل پاییز به صحنه اصلی تیاتر شهر ما می رود. باوجود اینکه این را جزو نعمات و برکات کارم میدانم که پنج سال متوالی است پر کار ترین بازیگر زن نمایش در ایران بوده ام اما این روز ها چنان سرشارم و پر از شور عجیب کلمات شکسپیر و کارگردانی خاص دکتر مسعود دلخواه که اگرچه سال هاست دو اجرای همزمان رو قبول نمی‌کنم اما الان حتی توانایی بودن سر تمرین نمایش دیگر را ندارم و برای همین باید کارهای مختلف و البته خوبی رو نپذیرم و پیشاپیش از همکاران خوبم عذرخواهم، و حتی کارگردانی نمایش خودم «پای به جاده زدن» رو به سال بعد موکول کردم!

گانریل دختر اول شاه لیر و ملکه آلبانی است، زنی قدرتمند و زبان باز که شروع کننده این تراژدی بر علیه پدر است، نقشی است که به دلیل تفاوت های اصلی در سرشت روحیش با خودم و تضادش با روابط شخصیم با پدرم بسیار به تمرکز و انرژی نیاز داره (با توجه به اینکه اغلب روش بازی من ریختن خودم در نقش است نه نقش در خودم) این روز ها حتی به راحتی نمیتونم به دیدن نمایش دیگری بروم ،انقدر که تا ساعت ها ذهنم سرشار است از انگیزه های پیچیده شرارت های او،و بی شک زخم هایش در نهان و خلاصه اینکه گانریل چنان تمامیت خواه است که من را شش دانگ مال خودش کرده.

خوشحالم که یا مهدی سلطانی، الهام پاوه نژاد و بازیگران برجسته تیاتر ایران که نامشان متعاقبا اعلام خواهد شد هم بازی هستم و یک افتخار و شانس بزرگ همراهی استاد نادر مشایخی برای رهبری گروه کر و موسیقی صد نفره این اثر و ساخت قطعات مفصل موسیقایی این کار است که بسیار برایم تازه جذاب و اموزنده است.»

بهاره رهنما در تمرین نمایش شاه لیر

بهاره رهنما و مهدی سلطانی در تمرین نمایش شاه لیر

الهام پاوه نژاد و مهدی سلطانی در تمرین نمایش شاه لیر

بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد در تمرین نمایش شاه لیر

مهدی سلطانی در تمرین نمایش شاه لیر

241243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =