آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نوروز ۹۷ با ویژه برنامه های فرهنگی، پذیرای زائران بانوی کرامت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، هم‌زمان با تعطیلات نوروز ۹۷ و حضور پرشور زائران و ارادتمندان بانوی کرامت، خدمات فرهنگی در آستان مقدس به‌صورت مستمر در حال انجام بوده و در این راستا خدمات متنوع و مختلفی به زائران ارائه می‌شود.
بر اساس این گزارش، در بخش آموزش قرآن و معارف ویژه خواهران در شبستان نجمه خاتون از ساعت ۸ تا ساعت ۱۶ و ویژه برادران از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.
در بخش پاسخگویی به مسائل دینی ویژه خواهران همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ در رواق علامه طباطبایی کارشناسان حضور دارند و در بخش برادران نیز از نماز صبح تا ساعت ۲۴ در صحن حضرت صاحب‌الزمان (عج) کارشناسان آماده پاسخگویی به مسائل دینی هستند.
مشاوره دینی نیز ویژه خواهران از ساعت ۸ تا ۱۲ و برادران از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در صحن حضرت صاحب‌الزمان جنب درب ۱۸ طبقه دوم همه‌روزه در حال انجام است.
در بخش موزه آستان مقدس که یکی از قدیمی‌ترین و متنوع‌ترین موزه‌های ایران است در ۲۵ بخش متنوع از ساعت ۸-۱۳ و ۱۴-۱۷ پذیرای زائرین و مجاوران بانوی کرامت در ایام نوروز خواهد بود.
همچنین فضای مناسب برای پیوند آسمانی زوجین و آغاز زندگی مشترک در جوار کریمه اهل‌بیت(ع) تدارک دیده‌شده که زوجین می‌توانند به صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) جنب درب ۱۸ مراجعه کنند.
برنامه‌های ویژه بانوان نیز از قبیل مراسم و مجالس، بیان احکام، سبک زندگی، مسابقات همه‌روزه صبح‌ها ساعت ۱۰ و عصرها ساعت ۱۶ در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار خواهد شد.
در بخش امور بین‌الملل نیز خدمات فرهنگی و تبلیغی به زائران بین‌المللی صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) در حال ارائه خدمات است و همچنین خدمات فرهنگی به گردشگران و توریست‌های خارجی از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ در صحن امام هادی (ع) ارائه می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =