مینی بوس شرکت ملی حفاری در نزدیکی کاکامبارک منطقه بی بی حکیمه گچساران درجاده فرعی با ۱۶سرنشین واژگون وبه دره ای سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی مینی‌بوس شرکت نفت و گاز گچساران در مسیر امامزاده کاکامبارک و کشته و مصدوم شدن ۱۶ نفر خبر داد.

جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران بیان کرد:علت حادثه آنچنان که گزارش شده است روبرو شدن یک دستگاه تریلر با مینی بوس عنوان شد که باعث خارج شدن مینی بوس از جاده و سقوط به دره شده است.

پوران فرد ادامه داد : حال برخی از مصدومان که به بیمارستان گچساران منتقل شده اند وخیم گزارش شده است.

 

جلال پوران فرد با بیان اینکه این واژگونی ساعت ۱۹و۲۵ دقیقه به وقوع پیوسته است، گفت: درگزارش اولیه ۱۶ مصدوم و یک فوتی درپی داشته که وضعیت دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی عنوان کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس از گچساران، امامزاده جعفر، دیل، بی بی حکمیه(س) و ۲ دستگاه آمبولانس با هماهنگی لازم از بوشهر (شهرستان دیلم) به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۱ نفر در دم جان باخته بود، افزود: ۷ مصدوم به شهرستان دیلم منتقل و مابقی به بیمارستانهای گچساران انتقال داده شدند که یک نفر دیگر از مصدومین نیز جان باخت.

جلال پوران فرد اذعان نمود: وضعیت دو مصدوم انتقالی وخیم اعلام شده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =