میزان به نقل از مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت:در حال رایزنی با کشور‌هایی که سفارتشان در ایران قرار دارد هستیم تا با ارز کشور‌ها معاملات انجام شود.

محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در خصوص ادامه کار صرافی‌ها اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس کل بانک مرکزی و کانون صرافان ایران برگزار شد که در زمینه ادامه کار صرافی‌ها همفکری شد.

وی در خصوص ارائه ارز مسافرتی گفت: درحال حاضر ۳۷۰ شعبه منتخب بانک ملی و تمام شعبه‌های بانک سامان ارز مسافرتی ارائه می‌کنند و در این مورد نگرانی وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با کشور‌هایی که سفارتشان در ایران قرار دارد هستیم تا با ارز کشور‌ها معاملات انجام شود.

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    25 0
    سفارت خونه کشورهای دیگه ویزا رو به مردم ما نمیدن حالا میخوای بشینن واسه مردم صرافی باز کنن حواله ارزی بزنن؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      2 0
      شما کی هستی که بخوان به شما ویزا یدهند، یک کشور عقب افتاده و ورشکسته اقتصادی
  • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    1 0
    ینی سفارت خونه ریال رو از مردم ما بگیره بده به کدوم تاجرش که کدوم کالای بین المللی مارو برای کشورش بخره بعد کدوم صادرکننده ما برای صادراتش ریال میگیره و بعد تازه با چه نرخی از دلار ارزش پول کشور خودشون رو با ریال محاسبه کنن؟ 4200؟ میشه یکم توضیح بدید ؟
  • مجید گلپا A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    1 0
    خبر انلاین این کار به معنای بازی دو سر باخت هست.چون اگه با دلار قیمت یه جنس به فرض 5 هزار تومان برامون درمیومد اونموقع با پول خودمون زیر 8 هزار تومان مبادله نمیکنند.یعنی هم گرونتر گرفتیم هم پول اون کشور رو گرفتیم که ارزش کمتری نسبت به دلار داره و باز مجبوریم همون پول رو با خرید کالا به خودشون برگردونیم.نشدنی هست این کار خبرانلاین جان
  • بام A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    0 0
    اگه واقعا اینجور بشه خوبه هرکی میخواد بره مسافرت بره پولش از بانک بگیره حالا ما نمیخوایم دلار حایگزین یوروبشه