استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به آشفتگی برخی از کارخانه های استان در سال های اخیر نباید فراموش کرد که این موضوع یکی از تاثیرات افزایش یک شبه دلار هزار تومان به ۳ هزار تومان در آذرماه سال ۹۱ بود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مجید خدابخش در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری استان اظهارداشت:کارخانه ها باید پاسخگوی دلیل اخراج کارگرانی باشند که بیش از ۱۸سال سابقه کارگری دارند! ، با مدیریت صحیح جامعه کارگری از بوجود آمدن اینگونه اختلاف ها جلوگیری کنیم.

خدابخش اعلام کرد: تمامی تشکل های کارگری را حمایت می‌کنیم چراکه همواره به نفع کارگران قدم برداشتند و با وجود این تشکل ها می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را ریشه کن کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز نتیجه تبدیل یک شبه دلار هزار تومانی به سه هزار تومان است که هزینه این زلزله اقتصادی را عملا واحد های تولیدی پرداخت کردند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهارداشت: اجرای اصل ۴۴ در واگذاری کارخانه ها به بخش خصوصی در بلبرینگ سازی درست اجرا نشد ولی کارخانه هایی مانند کمپرسور سازی با یک مدیر جدید می‌تواند فعال شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید شرکت ها و واحد های تولیدی با ارائه جنس با کیفیت خریداران را ترقیب به خرید کالای ایرانی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =