رادیو غدیر به همت مؤسسه غدیرشناسی با درخواست مدیران نمایشگاه، تحت عنوان رادیو عترت و به صورت پخش سراسری در نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی گفت: مؤسسه غدیرشناسی در بخش‌های مختلفی همچون غدیرپژوهی، خورشید هشتم، سیره نبوی، نذر غدیر، فضای مجازی، شیعه پاسخ می‌گوید، مباهله، کودکان، علامه امینی، لبیک یا محمد (ص)، از قدر تاغدیر، رادیو عترت، ولایت فقیه، مهدویت، جریان‌های تکفیری، عرفان‌های نوظهور، خانواده علوی و بخش‌های دیگر در نمایشگاه قرآن کریم حضوری برجسته خواهد داشت.

امیر رهبر افزود: این مؤسسه وظایفی همچون پاسخگویى به سؤالات و شبهات و شناسایى خلأها و نیازها در عرصه فرق مختلف و عرفان‌های نوظهور را در نمایشگاه به عهده گرفته است که با دعوت از اساتید برجسته از حوزه علمیه قم، پذیرای مراجعه‌کنندگان به غرفه‌های مؤسسه غدیرشناسی در نمایشگاه است.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از بخش‌های مهم مؤسسه غدیرشناسی در نمایشگاه امسال قرآن، جنبه سراسری پیدا کردن رادیو غدیر است که با توجه به درخواست مسئولین نمایشگاه، این رادیو از اجرای برنامه برای مخاطبان خاص و غدیرپژوهان به جنبه سراسری تغییر شکل داده و تحت عنوان رادیو عترت برای کل مخاطبین نمایشگاه قرآن، اجرا برنامه داشته باشد.

این رادیو در نمایشگاه امسال در قالب دو برنامه دوساعته علاوه بر معرفی مؤسسه غدیرشناسی به مخاطبین عزیزنمایشگاه با حضور کارشناسان مذهبی و برجسته به شکل برنامه پرسش و پاسخ و تببین موضوعات مختلف مذهبی روز، به اجرای برنامه برای همه عزیزان خواهد پرداخت.

مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی درباره بخش «شیعه پاسخ می‌گوید» گفت: کتاب گرانسنگ «شیعه پاسخ می‌گوید» از تالیفات ارزشمند آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) است که با قلمی روان به پاسخگویی به شبهات اعتقادی می‌پردازد که مؤسسه غدیرشناسی این پاسخگویی به شبهات را به صورت میدانی کرده و با دعوت از کارشناسان مذهبی در محل نمایشگاه، به صورت زنده در قالب رادیو عترت و پاسخگویی چهره به چهره، این موارد را پاسخ خواهد داد و همچنین مخاطبان را به شرکت در این مسابقه دعوت می‌کند.

امیر رهبر به بخش مباهله اشاره کرد و ادامه داد: مباهله سند افتخار اسلام است و متاسفانه فعالیت خاصی در این زمینه انجام نشده است که در این بخش در قالب آثار تجسمی و عینی فرستاده شده در موضوعات مختلف مباهله، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

ایشان همچنین به بخش‌های مختلف و متنوع برای کودکان و نوجوانان اشاره و خاطرنشان کرد: که در این دو بخش از روحانیونی دعوت شده که کاملا زبان برخورد با این قشر را بداند و با روش‌های کاملا امروزی، این قشر حساس و مهم را به آموزه‌های دینی جذب کند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =