حمله شدید قهرمان المپیک به وزارت ورزش/ حسن یزدانی: گوش شنوایی برای ما وجود ندارد

قهرمان کشتی المپیک ریو گفت: شاهد بی سابقه‌ترین و شدیدترین کم لطفی‌ها از جانب افرادی هستم که باید همانند پدری مهربان نگاهی برابر به تمامی فرزندان خود داشته باشند، اما ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن یزدانی، قهرمان المپیک ریو در زمینه متن منتشر شده از وی در صفحه شخصی‌اش و انتقاداتی که وی از مسئولان ورزش کرده بود، نوشت: شاد کردن دل مردم مهمترین وظیفه ماست و ما قدردان حمایت‌های آن‌ها هستیم. متن منتشر شده توسط من درد دل تمام کشتی گیران تیم‌های ملی است که تعدادی از آنها باید چند روز آینده در بازی‌های آسیایی به میدان بروند که امیدوارم گوش شنوایی برای صحبت‌های ما باشد. البته دغدغه‌های کشتی گیران از طریق نامه به رئیس جمهور محترم ارسال شد اما ما پاسخی دریافت نکردیم، انتظار داشتیم همانگونه که کشتی پرچم ایران را در سرتاسر دنیا با اهتزاز در می‌آورد و باعث شادی دل مردم می‌شود، مسئولان نیز حداقل انتظارات آن‌ها را برآورده کنند. 

تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با توجه به قرعه‌های سخت و حضور نمایندگان رژیم اشغالگر قدس، با تمامی دغدغه‌های موجود پس از 22 سال و خارج از خانه قهرمان جهان شد، من این قهرمانی را به این عزیزان و کادر فنی تبریک می‌گویم اما قطعا آینده سازان کشتی کشور نیاز به حمایت و دیده شدن دارند که متأسفانه در سکوت و تنهایی وارد کشور شدند. با تمام وجود ادای احترام می‌کنم به مردم وطنم که همواره حمایت‌های بی دریغشان شامل حال افتخارآفرینان ورزش ملی کشور بوده و هست، عهد کرده‌ام تنها به افتخارآفرینی برای ملت و مملکت عزیزم فکر کنم اما چه کنم که شاهد بی سابقه‌ترین و شدیدترین کم لطفی‌ها از جانب افرادی هستم که باید همانند پدری مهربان نگاهی برابر به تمامی فرزندان خود داشته باشند، اما ندارند !؟ و رسول خادم تنهاست.


256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    5 0
    بنازم به غیرتت .. بنازم به جوانان این آب و خاک .. به عشق مردمشان و مملکتشان زنده ان .. یادگارانی که بوی تختی می دهند .. بنازم به قد و بالای رعنایشان..