احسان کرمی با اشاره به نقش رامبد جوان در مسابقات «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» و جدیتی که در کارش دارد، از دشواری‌های کار او و مسئولیتی که در برابر مخاطبان دارد نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان کرمی، مجری تلویزیون و بازیگر که این روزها اجرای مسابقه «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» را برعهده دارد درباره رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «از رامبد كه حرف ميزنم، از كه حرف ميزنم؟!

از كسى كه وقتى مطمئنه كارى درسته حتمن انجامش ميده. كسى كه اصول كارشو زير پا نميذاره. يادمون نره كه خندوانه و خنداننده شو برنامه رامبده. و موفقيت هر كدوم از بچه‌ها موفقيت رامبد و خندوانه است. به عنوان مجرى خنداننده شو هر روز ميبينم كه رامبد، اشكان، جناب آييش و خانم بهرام چطور براى موفقيت همه بچه ها و نه فقط هم تيمى‌ها تلاش ميكنن و گاهى به شدت فشارهاى عجيبى رو تحمل ميكنن.

اما قصه رامبد يه كم متفاوته. كنترل و هدايت بچه‌هاى با استعداد، با هوش، مشتاق اما آماتور خنداننده كار بى نهايت دشواريه و اين مهم در درجه اول به عهده رامبده.

رامبد جوان يك كارگردان جدى و بسيار حرفه اى و از همه مهمتر يك انسان مسئول نسبت به جامعه و مردمشه. ميدونم كه دوست نداره اينا رو بنويسم. منتها مسئله اينه كه منم مثل خودش وقتى فكر ميكنم كارى درسته حتمن انجامش ميدم! خوشحالم كه در سه سال گذشته تنها برنامه اى كه اجراشو پذيرفتم خنداننده شو بوده.»

دفاع احسان کرمی از عملکرد رامبد جوان در خندوانه

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    51 39
    مثلا چه فشاری تحمل میکنن نشستن دور هم الکی میخندند
    • بی نام CA ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
      7 6
      کیفیت برنامه الکی نیست که همینجوری بدست بیاد؛ مطمئنا پشت کیفیت برنامه یه تیم قوی و یه برنامه ریز دارن زحمت میکشن. یادمون باشه که همیشه قدردان زحمات دیگران باشیم.
    • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
      11 9
      باورم نمیشه که بعضی از ماها تا این حد ناسپاس و بی وجدان باشیم اگر مملکت ما امروز در چنین وضعیت رقت انگیز و اسفناکی قرار گرفته چه اقتصادی، چه سیاسی، چه فرهنگی و... علت اصلیش همین چشم دیدن نداشتن موفقیت های دیگران و خودخواهی ویرانگر ماست.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    48 10
    از سلبریتی که حرف میزنیم از که حرف می زنیم؛ از ترکیبی از عشق نفرت خود بزرگ بینی خود بزرگ انگاری استعداد زیبایی هنر نظریه پرداز عالم و .... حرف می زنیم. بستگی دارد از کدام وجه به او نگاه می کنیم
  • بی نام RO ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    44 17
    میشه بگی اجرای کدوم برنامه ها در این سه سال بهت پیشنهاد شده؟
    • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
      8 4
      ای کاش این یکی رو هم قبول نمیکردی تا مردم راحتتر برنامه رو ببینند
  • هادی EU ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    12 2
    رامبد جوان، هر که هست و هر کار کرده، ربطی به این ندارد که برخوردش با وحید، هرگز و هرگز اخلاقی و درست نبود. ایشان فقط و فقط باید عذرخواهی کند. کسی که درک ندارد جلوی وحید، از آیت آن‌ تعاریف عجیب و غریب را بکند، سزاوار مجری‌گری نیست؛ اگرچه نابغه‌ی همه‌ی دوران‌ها باشد
    • بی نام DE ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
      2 1
      بیخودی این اتفاقات رو به رامبد جوان ربط ندید، بهترین تحلیل رو درباره اجرای ضعیف وحید، اشکان خطیبی داشت که گفت روحیه شکننده وحید باعث شد اجرای بدی داشته باشه
  • بی نام A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
    9 2
    خود گويي و خود خندي، عجب مرد هنرمندي
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
    10 6
    رامبد کارگردان ماهریه و خیلی باهوش البته خیلی ازش خوشم نمی یاد ولی نمی توان خلاقیتهایش را نادیده گرفت.شاید بهتر باشه که در خندانه شو خودش رهبری یک گروه را بر عهده نگیره یا مثلا خودش با مهموناش مسابقه نده.