وضعیت نامشخص تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از شروع پرقدرت در فصل نقل و انتقالات و جذب چندین بازیکن بزرگ و سرمربی مشهوری چون بهروز عطایی باعث شد رییس فدراسیون والیبال و استاندار آذربایجان غربی هم به موضوع ورود کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سردرگمی هواداران والیبال ارومیه ادامه دارد و تا این لحظه همچنان اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه تصمیم قطعی و جدی در مورد حضور یا عدم حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال نگرفته اند.

مخالفت چند عضو شورای شهر با تیم داری آن هم در حساس ترین شرایط و بعد از جذب بازیکنان و سرمربی و درحالیکه تا چندی قبل آنان به واسطه این تیم والیبال در انتخابات شورا نیز تبلیغات می کردند از سویی و بحران مالی شهرداری ارومیه و پرداخت نشدن حقوق کارکنان این نهاد از طرف دیگر بحران این روزهای تیم والیبال شهرداری ارومیه را رقم زده است.

این اتفاقات سرانجام باعث ورود رییس فدراسیون والیبال و استاندار آذربایجان غربی به قضیه شده است ولی تا این لحظه هیچ کس تکلیف این تیم را که کم کم به تیم سرراهی تبدیل می شود را نمی داند.

تلاش رییس فدراسیون برای حفظ تیم
خبرگزاری میزان نوشت: پس از این که تعدادی از اعضای شورای شهر ارومیه درخواست انحلال تیم والیبال شهرداری این شهر را کردند احمد ضیایی در تماس‌هایی با مسئولان استانی ارومیه در خصوص این موضوع به گفت‌وگو پرداخت تا این تیم در فصل آینده لیگ برتر والیبال حضور داشته باشد.

شهرداری ارومیه پرطرفدارترین تیم والیبال ایران است و باید دید تلاش‌های ضیایی تا چه حد می‌تواند مانع انحلال این تیم پرطرفدار شود.

مخالفت استاندار و انتقاد از تصمیمات شورای شهر ارومیه
محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم در گفت و گویی با انتقاد از شانه خالی کردن مسئولین شهرداری و شورای شهر ارومیه از تیم‌داری در لیگ برتر والیبال با رسانه‌ها گفت: باشگاه شهرداری ارومیه با تصمیم اعضای شورای شهر، مسوولیت تیم داری در لیگ برتر والیبال را بر عهده گرفته است و نباید در این برهه زمانی از این مسوولیت شانه خالی کند و اگر قرار بر انحلال تیم داشتند، مدت ها قبل با قاطعیت اعلام می کردند نه اینکه توقعاتی برای هواداران ارومیه‌ای ایجاد کنند.

آخرین وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه/ ورود ضیایی و استاندار به قضیه انحلال تیم

تابع نظر شورا هستیم
محمد حضرت پور شهردار ارومیه هم درخصوص وضعیت کنونی به برنامه رادیویی شهریمیز گفت: اقدامات شهرداری ارومیه در حوزه تیم قانونی و بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر که آنهم به تایید فرمانداری رسیده است.

وی افزود: برخی از اعضای شورای شهر با توجه به مشکلالی مالی شهرداری و پرسنل موضوع انحلال باشگاه را مطرح کردند.

شهردار ارومیه ابراز داشت: اعضای شورای اسلامی شهر نماینده مردم در پارلمان شهری هستند و بیان مشکلات شهرداری نیز از دغدغه های مردم است.

حضرت پور تصریح کرد: در موضوع انحلال باشگاه تابع تصمیم شورای شهر هستیم.

شهردار ارومیه تاکید کرد:این موضوع تلنگری بود بر اینکه ادارات و نهاد های مختلف از والیبال ارومیه حمایت کنند چرا که مردم ارومیه از والیبال جدا نمی شوند.

حکم مدیرعامل، مدیرعامل جدید امضا شد
در حالی که وضعیت تیم‌داری این فصل مشخص نیست، سرانجام شایعات و خبرهای فضای مجازی به واقعیت پیوست و شهردار ارومیه در حکمی پیمان رضایی را به عنوان مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه معرفی کرد.

باید دید و بعد از این اتفاقات آیا مسئولین رضایت به تیم داری در لیگ برتر را خواهند داد یا شهرداری ارومیه بعد از چندین فصل تیم داری که تنها به یک عنوان نایب قهرمانی و چند عنوان سومی بسنده شد از تیم داری انصراف خواهند داد!

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =