یک هفته گریهِ نعیمه نظام‌دوست به خاطر عکس یادگاری با جمشید مشایخی

بعد از انتشار عکسی که تعدادی از بازیگران بر بالین جمشید مشایخی در بیمارستان گرفته بودند، حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی به‌‌وجود آمد. نعیمه نظام‌دوست که در آن عکس حضور داشت، می‌گوید هیچ یک از بازیگران آن جمع، مسوول گرفتن و منتشر کردن عکس نبودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نعیمه نظام‌دوست که بعد از انتشار عکسش با جمشید مشایخی در بیمارستان مورد همجه‌های زیادی در فضای مجازی قرار گرفت، می‌گوید به خاطر این اتفاق، یک هفته گریه می‌کرده است.

روایت این بازیگر که این روزها فیلم «هزارپا» را روی پرده دارد، این‌گونه است: «آن روز در بیمارستان اصلا ما گوشی‌‌مان را از کیف‌مان بیرون هم نیاوردیم و هیچ عکسی نگرفتیم و آن عکس را هم من پخش نکردیم. فردی که آن‌جا بود و دوربین دستش بود، در فاصله‌ای چند ثانیه‌ای به ما گفت این سمت را نگاه کنید و آن عکس گرفته شد. اما با همین عکس، ما مورد توهین، فحاشی و قضاوت‌های بسیاری قرار گرفتیم، حتی همکارهای خودمان هم به ما تهمت و افترا زدند.

بعد از انتشار آن عکس در کنار تخت استاد مشایخی در بیمارستان، ما را نابود کردند، من به خاطر این ماجرا یک هفته گریه می‌کردم و حال خوشی نداشتم. در حالی که هیچ یک از جمع ما بازیگران که به عیادت رفته بودیم، در گرفتن و انتشار آن عکس نقشی نداشتیم.»

گفت‌و‌گوی کامل با نعیمه نظام دوست به بهانه بازی در فیلم «هزارپا» را اینجا بخوانید.

نعیمه نظام دوست و جمشید مشایخی

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =