لیونل مسی و یک تصمیم تکراری؛ باز هم خداحافظی!

کاپیتان آلبی‌سلسته بعد از ناکامی این تیم در جام جهانی تصمیم به خداحافظی مجدد از تیم ملی کشورش گرفته است اما با شرایطی متفاوت از دفعه قبل.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه TNT Sports آرژانتین ادعا کرده است که لیونل مسی تصمیم به خداحافظی دوباره از تیم ملی آرژانتین گرفته اما این بار به صورت موقت.

مسی دو سال پیش بعد از سومین ناکامی متوالی تیم ملی آرژانتین در فینال‌ها (جام جهانی 2014 و پس از آن دو دوره کوپا آمریکا در سال‌های 2015 و 2016) تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورش گرفت اما با وساطت مقامات این کشور تصمیم به بازگشت گرفت. با این حال امسال در جام جهانی 2018 روسیه یک ناکامی دیگر برای او در رده ملی به ثبت رسید که گویا سبب شده است که کاپیتان آلبی‌سلسته به فکر خداحافظی بیفتد.

طبق ادعای TNT رابطه خوب مسی با چیکی تاپیا رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین عامل کلیدی در خودداری مسی از اعلام خداحافظی قطعی و دائمی با تیم ملی کشورش بوده است. مسی اما به اسکالونی، سرمربی جدید و موقت تیم ملی آرژانتین گفته است که برای بازی‌های دوستانه چند ماه آینده آلبی‌سلسته روی او حساب نکند و اینکه تا سال میلادی آینده به تیم ملی برنخواهد گشت. او حتی تاریخی قطعی برای بازگشتش ارائه نکرده است.

فشار سنگین رسانه‌ها و هواداران آرژانتین پس از ناکامی تیم ملی این کشور در جام جهانی سبب شده است که مسی ترجیح دهد برای مدتی از فوتبال ملی دور باشد و در واقع او حتی به خدحافظی همیشگی با آلبی سلسته هم فکر کرده بود که بعد از صحبت با اسکالونی از این تصمیم منصرف شد.

با این حال چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که مسی در بازی‌های دوستانه بعدی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم‌های ملی گواتمالا و کلمبیا حضور نخواهد داشت. علاوه بر این دو بازی او در مصاف دوستانه آلبی سلسته با تیم ملی برزیل در عربستان سعودی که مهمترین دیدار تدارکاتی آرژانتینی‌ها پیش از حضور در کوپا آمه‌ریکای سال 2019 است،حضور نخواهد داشت.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =