۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
دلیل حضور دژاگه در کمیته اخلاق مشخص شد

فارس نوشت: مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، گفت: موضوع اشکان دژاگه با کمیته اخلاق در مورد خالکوبی نبود بلکه از او در مورد موضوعی سوال داشتند.

مرتضی موسوی زنوز در مورد وضعیت لی اروین، گفت: این بازیکن دیروز به ایران آمد و قرار است صبح امروز در ایفمارک حاضر شود و سپس عصر راهی تبریز شده و در کنار تیم حضور یابد. کارهای لازم در مورد گرفتن مجوز بازی این بازیکن هم انجام شده است.

وی در مورد موضوع حضور اشکان دژاگه در کمیته اخلاق و اینکه گفته می‌شود او به دلیل خالکوبی‌هایش به کمیته اخلاق فراخوانده شده است، گفت: کمیته اخلاق در مورد موضوعی که در جریان آن نیستم از دژاگه سوال داشت. نیازی هم به حضور این بازیکن نبود و به صورت تلفنی اقدام لازم در این مورد صورت گرفت.

موسوی در مورد اینکه چرا دژاگه در تمرین دیروز غایب بود، خاطرنشان کرد: او یک کار اداری در تهران داشت. کار او با کمیته اخلاق به صورت تلفنی انجام شد.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در مورد اقدام باشگاه برای آسفالت مسیر حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام، گفت: مالک محترم باشگاه سال قبل قولی به هواداران در مورد بهبود مسیر انتقال به ورزشگاه داد. مسیری که باید طی می‌شد خاکی بود و این مسئله کار را برای هواداران سخت می‌کرد. طب قولی که داده شده بود از طریق شرکت 500 تن قیر تهیه شده و با کمک شهرداری و هیأت فوتبال استان اقدامات لازم صورت می‌گیرد تا برای روز جمعه بستر مناسب در این راستا فراهم شود.

وی در مورد قیمت بلیت مسابقات تراکتورسازی در فصل جاری، عنوان کرد: قیمت بلیت هنوز مشخص نشده است. باید با هیأت فوتبال هماهنگی لازم صورت بگیرد و با مشخص شدن سهم سازمان لیگ، هیآت فوتبال و ... بر همین مبنا کار قیمت گذاری انجام شود.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =