برانکو معتقد است گل نخوردن یا کم گل خوردن به هر تیمی شخصیت می‌دهد. این تقریبا همان ایده ای است که کی روش در تیم ملی دارد البته در بازی با تیم های بزرگ ، کی روش فقط دفاع کرد اما پرسپولیس این طوری در لیگ بازی نمی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ را می توان موفقترین مربی چهار سال گذشته لیگ برتر دانست. او هفته های پایانی لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوست و موفق شد در آن لیگ دربی را ببرد. در لیگ پانزدهم تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمان نشد و در دو فصل شانزدهم و هفدهم با اقتدار و چند هفته زودتر توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد و پرسپولیس را هم به جمع چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا ببرد. برانکو درباره اینکه چقدر امیدوار است موفقیت دو فصل گذشته را تکرار کند گفت:«خیلی امیدواریم. ما باید موفقیت و نتایج فصل گذشته را تکرار کنیم و من این خواستن را در چشمان بازیکنانم می بینیم. ما سه بازی انجام دادیم و 7 امتیاز کسب کردیم و این نشانه خوبی است.»

او همچنین درباره گل نخوردن تیمش در این سه بازی و اینکه پرسپولیس در این دو سال گذشته کم گل می خورد گفت:« گل نخوردن یا کم گل خوردن به هر تیمی شخصیت می دهد. اگر گل نخورید می توانید امیدوار به گل زدن باشید و خوشبختانه ما این پتانسیل را داریم. وقتی یک تیم گل نمی خورد یعنی همه بازیکنان به وظیفه خود به خوبی عمل کرده اند. ما دو دروازه بان خوب و خط دفاعی قدرتمندی داریم.»

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =