برانکو نسبت به جو حاکم در استادیوم‌ها معترض است و می‌گوید جنجال در بیرون زمین بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روزی است که کمپین نه به خشونت در استادیوم‌ها راه افتاده و بازیکنان و مربیان لیگ برتری هم از این کمپین استقبال کرده‌اند. برانکو سرمربی پرسپولیس درباره این اتفاقات در استادیوم ها گفت: «همه باید به کمپین نه به خشونت در استادیوم ها بپیوندند. همه باید از فوتبال لذت ببریم. متاسفانه در اهواز چنین اتفاقی رخ نداد و حاشیه و جنجال بیرون زمین پررنگ تر از داخل زمین مسابقه بود. مطمئن باشید اگر بازی شرایط عادی داشت ما برنده می شدیم. امیدوارم با کمک هواداران فوتبال دیگر شاهد خشونت و جنجال در استادیوم ها نباشیم.»

این نکته مهمی است که اگر پرسپولیسی ها به آن پایبند باشند ، مشکلاتی مثل حساسیت های بازی پرسپولیس و فولاد ایجاد نمی شودتا بهانه ای دست عده ای سودجو دهد و از پی آن اتفاقات اهواز ایجاد نمی شود.

برانکو به درستی دارد مسائل را اقلا به طرفداران تیم خودش یادآوری می کند.

این همان مسئله ای است که وینفرد شفر در باشگاه استقلال به هواداران شان به طور مجزا گوشزد کرده. وقتی این دو باشگاه رفتارهای شان را به درستی انجام دهند ، دیگر باشگاه ها هم هواداران شان مراقب نفوذی ها باشند و خودشان فقط برای شان تشویق تیم خودی در اولویت باشد بی تردید همه بیشتر از بازی های لیگ لذت می بریم.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =