خداداد عزیزی پس از رفتن از باشگاه سپیدرود، حسابی از بعضی اتفاقات شاکی است. او در گفت‌وگوی جدیدش با خبرورزشی درباره دو دوره تاریخی فوتبال ایران دو خاطره جنجالی گفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین قطبی روزی که از ایران رفت، درباره دو ملی پوش خیلی شاکی بود. این قدر شاکی که اعتقاد داشت اصلا اشتباه کرده است آنها را با خود به قطر برده است. اصلا از همان بازی ها بود که تیم ملی یک سری تغییر بزرگ را تجربه کرد. علی کریمی در اردوی اتریش قبل از مسابقات از تیم ملی به دلیل دعوا با قطبی، کنار کشید و جنگ قدرت در تیم عوض شد. حالا خداداد از این گفته که دو بازیکن در تیم ملی علیه قطبی کودتا کرده بودند و می خواستند زیرآبش را بزنند.

او به خبرورزشی گفته است: «من در سال 1389 که در تیم ملی نبودم هم خاطره از تیم ملی دارم. یکی از بازیکنانی که هنوز بازی می کند و یکی از بازیکنان سابق که الان مربی شده است، می خواستند قطبی را بردارند. آنها به رحمتی، سیدجلال و چند نفر دیگر هم گفته بودند که بروند پیش سعیدلو و کار مربی را تمام کنند ولی بقیه این ماجرا را قبول نکردند.»

این اما تنها موردی نبوده که خداداد از آن پرده برداشته. او در این مصاحبه تند از اردوی هنگ کنگ سخن گفته است . اینکه یکی دو بازیکن جوان وقت تیم ملی از فروشگاهی سرقت کرده بودند و اتوبوس تیم ملی را برای این سرقت، دو ساعت نگه داشته بودند!

41251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =