باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز موفق یه کشف ۲۴۳ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در صندوق و صندلی عقب خودرو سمند شدند.

 سردار سید جعفر حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز محرز شد که یکی از عناصر فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، مقادیر قابل توجهی مواد را از قاچاقچیان در یکی از استان‌های مرکزی تحویل و پس از بارگیری با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند، در حال انتقال به استان البرز است.

وی افزود: با ردگیری‌های اطلاعاتی ماموران، خودرو در محدوده استان قم شناسایی و اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از دریافت نیابت قضائی به آن استان اعزام و خودرو مذکور را در محور قم - کاشان شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و در یک فرصت مناسب دستور توقف خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده که در نهایت ماموران با شلیک چند تیر هوایی قصد توقف خودرو را داشتند که راننده سمند به علت عدم کنترل خودرو با یک دستگاه پژو ۲۰۶ برخورد کرده و متهم دستگیر و در بازرسی از داخل صندوق و صندلی عقب خودرو، مقدار ۲۴۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

 

توقیف خودرو مواد مخدر

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =