در روز جمعه ۲۶ مرداد، اخباری درباره درگذشت دو هنرمند سینمای ایران، عزت‌الله انتظامی و ضیاءالدین دری و رقابت نفس‌گیر رکود و تورم در بازار مسکن مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، قالیباف و اشتباهاتی که تمامی ندارد در صدر اخبار نشست. اگر رضا پهلوی حکومت کند بهتر است تا در حکومت اسلامی اسراییل را به رسمیت بشناسیم، دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه، کاربران توضیحات پزشکیان درباره حقوق و مدرک دخترش و زندگی خواهر و برادرش را خواندند.

در سرویس اقتصاد، وقتی می‌گوییم یک قرون، دوزار یعنی چقدر؟ نگاه کاربران را به خود جلب کرد.  قیمت انواع تلویزیون‌های ارزان قیمت در بازار ، دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، کاربران رقابت نفس‌گیر رکود و تورم در بازار مسکن را خواندند.

در سرویس فرهنگ، خبر درگذشت عزت الله انتظامی و ضیاالدین دری تاسف کاربران زیادی را برانگیخت. در ادامه، گفت‌و‌گویی با مهدی صباغ‌زاده کارگردان فیلم «خانه خلوت» و خاطره او از عصبانی شدن انتظامی هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، عکسی از  مرد ۳۹ ساله که کار کرد تا بیابان را تبدیل به جنگل کند! تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، خبری با عنوان خانه‌هایی در تهران که از بانک‌ها بیشتر پول دارند! مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین خواستند بدانند علت فوت «ضیاءالدین دری» چه بود؟

در سرویس بین‌الملل، پمپئو سناریوی ضد ایرانی آمریکا را اعلام کرد پربازدیدترین خبر بود. بازدید بشار اسد و همسرش از تونل‌های مرگ تروریست‌ها در غوطه شرقی هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. آمریکا دستور اخراج مهاجران را صادر کرد نیز دیده شد.

در سرویس ورزش، اتهام جنجالی به برانکو از زبان آقایان! پربازدیدترین بود. در ادامه، خبر رسید مرتضی شاگرد کسی شد که رفتنش رئال و کارلوس را بیچاره کرد! را خواندند. رونمایی از علت بازی نکردن الماس سیاه استقلالی‌ها  دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =