ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش ز رونمایی از پهپادهای جدید این نیرو تا پایان سال خبر داد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان این‌که «امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد»، اظهار کرد: پهپادهایی که امسال رونمایی می شوند، در لینک‌های پروازی جدیدی به انجام ماموریت خواهند پرداخت‌.

وی پهپادهای ارتش را وسایل دفاعی و نظامی منحصر به فرد دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش فناوری تولید و بهره برداری پهپاد را دارد و این فناوری را بومی کرده است.

امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این‌که «هیچ خطری امنیت و آسایش جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند»، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت حفظ تمامیت ارضی را بر عهده دارد و ما برای انجام دادن صحیح این ماموریت، حضوری فعال در مرزها داریم.

از اورژانس هوایی برای ارائه بهتر و سریعتر خدمات به زائران اربعین استفاده می‌شود

 سردارسرتیپ دوم احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه و رئیس ستاد اربعین اداره بهداشت و درمان سپاه و بسیج در گفتگویی درباره اقدامات معاون بهداشت و درمان سپاه برای ارائه خدمات به زائران در مسیر راهپیمائی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه و بسیج امسال نیز همچون سال‌های گذشته، افتخار برپایی مراکز درمانی صحرایی و سیار در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا و همچنین در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران را خواهد داشت.

وی افزود: تیم‌های تخصصی و تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز، در بیمارستان‌های صحرایی و سیار سپاه در ایام اربعین پیش‌بینی شده است، و آماده ارائه خدمات به تمام زائران امام حسین (ع) هستیم.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه، ۱۰ بیمارستان صحرایی را در مناطق مرزی غربی کشور خودمان در شلمچه، چزابه و مهران و همچنین مسیر راهپیمائی اربعین از نجف تا کربلا برپا خواهند کرد تا بتوانند همانند سال گذشته خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران عزیز ارائه دهند.

معاون بهداشت و درمان سپاه در پایان گفت: پیش بینی شده است تا در صورت نیاز از اورژانس هوایی نیز برای ارائه بهتر و سریعتر خدمات به زائران استفاده شود.

همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را به زانو درمی‌آورد

امیر دریادار دوم افشین تاشک فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش به همراه امیر دریادار دوم محمدی فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی سپاه، با سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس دیدار کردند.

در این دیدار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به راهبردی بودن نیروی دریایی ارتش گفت: حضور با صلابت و مقتدر ناوگان دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی و آزاد در واقع یک نوع خط شکنی در دسترسی به آب آزاد بود که توسط کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش انجام شد و این امر موجب حفظ و تامین منافع جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این‌که «باید همواره آمادگی صددرصدی‌مان را حفظ کنیم»، خاطر نشان کرد: امروز همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را در دریاها به زانو در خواهد آورد و متضمن وجود امنیت خواهد بود.

در ادامه این دیدار دریادار دوم تاشک فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با اشاره به حرکت رو به جلوی نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: مجموعه نیروی دریایی با وجود تحریم‌های موجود در جایگاهی قرار دارد که توانسته است از "ما می توانیم" عبور کرده و آن را به "ما توانستیم" تبدیل کند و در نظر دارد در آینده نه چندان دور همدلی و یکپارچگی موجود در نیروی دریایی راهبردی ارتش را به هم افزایی در این نیرو برساند.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811463

برچسب‌ها