در روز پنجشنبه ۲۳ فروردین، واکنش اینستاگرامی سردار سلیمانی به تهدید حمله نظامی آمریکا به سوریه، اخبار بازار ارز و البته عقب‌نشینی توییتری ترامپ از تصمیم حمله به سوریه در میان اخبار پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، واکنش اینستاگرامی سردار سلیمانی به تهدید حمله نظامی آمریکا به سوریه پربازدید شد. حرف‌های سیدمحمد خاتمی درباره مسئله حصر نیز کلیک زیادی خورد. گلایه معاون پارلمانی دولت از مجلس در ماجرای حضور رییس بانک مرکزی در خانه ملت نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. 

در سرویس اقتصاد، نوسانات بازار ارز همچنان جذاب‌ترین موضوع است. مطلبی درباره گرانترین و ارزانترین خانه‌های تهران هم از پربازدیدها بود. باز هم ارز و اینبار اطلاعیه بانک مرکزی درباره ارز دانشجویی و مسافری

در سرویس فرهنگ، پاسخ امیرمهدی ژوله به سیروان خسروی پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبری درباره جان سالم به در بردن بازیگر «پایتخت» در صحنه سقوط بالن کلیک کردند. آفرین بر غیرت تجار قشم، عنوان شعری از دکتر محمد شیخ الرئیس کرمانی است که در میان پربازدیدها جای دارد.

در سرویس جامعه، ماجرای رابطه نامشروع با وعده پوچ ازدواج بازدید زیادی داشت. اقدام عجیب مرد ثروتمند برای انتقام گرفتن از همسایه‌ها نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. مطلبی درباره گردانندگان پیام‌رسان‌های هم نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، کاربران بر روی خبر عقب‌نشینی توئیتری ترامپ از تصمیم حمله به سوریه کلیک کردند. پاسخ تحقیرآمیز مقام یمنی به ادعای عجیب «محمد بن سلمان» هم جزو پربیننده‌ها بود. دیگر پربازدید این سرویس، اظهارات سیدرسول موسوی درباره احتمال حمله به سوریه بود.

در سرویس ورزش، پیشنهاد ۲ میلیاردی به ستاره پرسپولیس از پربازدیدها بود. واکنش بوفون، زیدان، آلگری و کریس به‌ بازی‌ جنجالی چهارشنبه‌ شب هم کلیک زیادی خورد. کاربران زیادی نیز خبر چیزی که استقلالی‌ها را بدجور در آستانه بازی الهلال نگران کرده را برای خواندن انتخاب کردند. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، عاقبت دعوت یوز ایرانی به تیم ملی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =