در روز جمعه 24 فروردین، مهم‌ترین خبر به وزیرانی از دولت‌های نهم و دهم اختصاص داشت که بیانیه برائت از احمدی نژاد را امضا نکردند، خبرهایی هم درباره درخواست ارزی بانک مرکزی از مردم و واکنش تند بهاره رهنما به اظهارات سیروان خسروی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، اسامی ١٧ وزیری که بیانیه برائت از احمدی‎نژاد را امضا نکردند پربازدید شد. گزارشی از اندوخته دلاری برخی نمایندگان نیز کلیک زیادی خورد. روایت یک دیپلمات ایرانی از دیدار ولیعهد عربستان با مریم رجوی نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. 

در سرویس اقتصاد، آرامش پس از طوفان در بازار ارز همچنان جذاب‌ترین خبر برای کاربران بود. مطلبی درباره درخواست ارزی بانک مرکزی از مردم هم از پربازدیدها بود. با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ سوالی بود که کاربران زیادی به دنبال پاسخ آن بودند. 

در سرویس فرهنگ، واکنش تند بهاره رهنما به اظهارات سیروان خسروی پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر چالش فرزندان برای نگهداری از مادر بعد از فوت پدری که خان بود کلیک کردند. چگونه پای پدر ژانر وحشت به ایران باز شد؟ دیگر خبری بود که در میان پربازدیدها جای گرفت.

در سرویس جامعه، خبری درباره گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران با عنوان از محسن‌هاشمی تا شهردار مشهد؛ چه‌کسی شهردار تهران می‌شود؟ بازدید زیادی داشت. استعفای نجفی و شکست شورای‌شهر نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. علائم کمبود پتاسیم چیست؟ سوالی بود که نگرانی برخی از کاربران را به همراه داشت.

در سرویس بین‌الملل، کاربران بر روی خبر روسیه توئیت ترامپ را به سخره گرفت کلیک کردند. جلسۀ بررسی صلاحیت پمپئو در سنا هم جزو پربیننده‌ها بود. دیگر پربازدید این سرویس، بیانیۀ ضدایرانی اتحادیه عرب، تکرار ادعاها درباره جزایر سه‌گانه بود.

در سرویس ورزش، استوری جالب دختر شفر از پربازدیدها بود. تصویری از تازه‌ترین فوتبالیست دو رگه ایرانی کشف شده هم کلیک زیادی خورد. کاربران زیادی نیز خبر حرف‌های مدافعی که جلوی رئال پنالتی داد، درباره ایران را برای خواندن انتخاب کردند. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، لیونل مسی را اینطوری تحقیرکردند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =