عزت‌الله پورقاز مدافع با اخلاق فوتبال ما بعد از مصدومیت در بازی رفت با پرسپولیس دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: عزت‌الله پورقاز مدافع با اخلاق فوتبال ما بعد از مصدومیت در بازی رفت با پرسپولیس دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد! و این برای او آزار‌دهنده است. هر چند به همراه تیم سپاهان هم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

قراردادت با سپاهان رو به پایان است و گفته می‌شود بعد از آمدن منصور ابراهیم‌‌زاده از آنجایی که کمتر بازی کردی قصد تمدید قراردادت را نداری!
حضور در سپاهان برای من یک افتخار بزرگ بوده و هست. نه فقط در سپاهان در هر تیمی بودم با جان و دل بازی کردم و دیدید که در بازی با پرسپولیس آسیب شدید دیدم. الحمدلله الان خوب هستم و از اینکه می‌توانم به فوتبالم ادامه دهم خدا را شکر می‌کنم. در بازی با استقلال خوزستان فیکس بازی کردم اما پیش از این هم تصمیم سرمربی تیم برای من قابل احترام بود. درخصوص ماندن یا رفتن از سپاهان باور کنید من الان به چنین مسئله‌ای فکر نمی‌کنم. هر موقع قراردادم با این تیم تمام شد در مورد آینده تصمیم می‌گیرم.

در برهه‌ای استقلال تو را می‌خواست اما به استقلال خوزستان رفتی! اگر به استقلال می‌آمدی شاید سرنوشتت تغییر می‌کرد و اکنون هم در تیم ملی بودی!
از اینکه به استقلال نه گفتم ناراحت نیستم چون پیش از اینکه استقلال تهران من را بخواهد استقلال خوزستانی‌ها با من صحبت کرده بودن و من به آن‌ها قول داده بودم و دور از مردانگی بود که زیر قول خود بزنم.
وفای به عهد ارزش همه آن چیزهایی که از دست دادم را داشت. من سعی نمی‌کنم که کوتاهی کنم. حالا اگر جفایی در حق من می‌شود خدایی وجود دارد و از چیزی که نمی‌گذرد حق‌الناس است.

و در ادامه اگر با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شوی!
هر دو تیم بزرگ و قابل احترام هستند و نیازی به توضیح بیشتر در این‌باره نیست. بازی در این دو تیم برای هر بازیکنی افتخار است.

و تیم ملی. به نظر می‌رسد بازگشتت به اردوی تیم ملی سخت شده!
من ناامید نیستم. الحمدلله مصدومیتم کاملاً برطرف شده و از نظر بدنی شرایط خوبی دارم. هنوز هم منتظر دعوت دوباره از سوی کارلوس کی‌روش هستم. امیدوارم در هفته پایانی بازی‌ها هم بتوانم به تیم سپاهان کمک کنم و هم به واسطه بازی‌های خوب برای این تیم دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم. من از کارلوس کی‌روش جنگیدن و ناامید نشدن را یاد گرفته‌ام.

ظاهراً در تمرین سپاهان تماشاگران معترض بودند و اعتراض شدیدی به بازیکنان داشتند!
در هر شرایطی حق با تماشاگر است. من یقین دارم همه بازیکنان زحمت خود را کشیدند اما گاهی نمی‌شود، نمی‌شود که نمی‌شود. به نوبه خودم از تک‌تک تماشاگران سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =