۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۲
هتل های نیمه تمام خرم آباد!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان و مشاور استاندار در امور میراث فرهنگی از هتل های نیمه تمام خرم آباد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرآنلاین استان، مهندس قاسمی گفت: با توجه به ورود حجم بالای مسافر به استان لرستان به خصوص در ایام نوروز و ضرورت نیاز به اماکن مناسب اقامتی در استان، این اداره کل برنامه ای مدون جهت احیاء و تسریع در ساخت هتل های استان را در دستور کار خود قرارداد داده که در همین راستا امروز با حضور مشاور استاندار در امور میراث فرهنگی از تعدادی از پروژه های در دست ساخت و نیمه تمام شهر خرم آباد بازدید به عمل آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در این بازدیدها روند ساخت هتل های پنج ستاره صدف ، پنج ستاره صخره ای، چهار ستاره شاپورخواست و چهار ستاره بام خرم آباد و میزان پیشرفت فیزیکی بررسی و در خصوص رفع مشکلات و موانع آنها تصمیم گیری شد.

مهندس قاسمی عدم پرداخت تسهیلات بانکی، عدم اصلاح پروانه ساختمانی توسط شهرداری و نظام مهندسی، برق ،آب ، راه دسترسی و مشکلاتی از این دست را از جمله مهمترین موانع پیش رو تکمیل و ساخت این طرح ها عنوان کرد و همکاری دستگاه های اجرایی استان را برای رفع این مشکلات ضروری دانست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ابراز امیدواری کرد: در صورت برطرف شدن مشکلات موجود در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از فاز نخست برخی از این طرح ها باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =