رئیس پلیس فتای استان از دستگیری فردی که با دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری مدیر شرکت اقدام به مکاتبات اداری کرده بود و باعث خدشه‌دار شدن جایگاه شغلی وی شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي  اظهار داشت: در پى مراجعه يكي از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائى به پليس فتای اصفهان و درخواست رسيدگى به شكوائيه خود مبنى بر اينکه فرد يا افرادي با دسترسي غير مجاز به حساب كاربري وي موجب خدشه‌دار شدن جايگاه شغلي وي شده‌اند، پيگيرى موضوع در دستور كار قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوي ادامه داد: در روند رسيدگي به پرونده، متهم مورد نظر شناسايي و با هماهنگی مقام قضائي در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

اين مقام انتظامی عنوان داشت: با مشاهده مستندات و تحقيقات بعمل آمده، متهم اعلام داشت با وجود رقابتي که در اداره بود و همچنين با توجه به اينکه با شاکی در گذشته درگيري لفظي پيدا کرده بودم به منظور انتقام‌جويي و بدبين کردن ديگر همکاران نسبت به وي این اقدام مجرمانه را انجام دادم.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اصفهان در پایان به مردم توصيه کرد: سازمان ها و شركت ها همواره بايد امنيت سامانه هاي اينترنتي و رايانه اي خود را مورد توجه قرار داده و از رمزهاي ورود قوي استفاده كنند و در بازه زماني مناسب رمز هاي عبور خود را تغيير دهند. همچنين بايد محدوده دسترسي كاربران به اطلاعات و داده ها مشخص گردد و كاركنان صرفا به اطلاعاتي دسترسي داشته باشند كه در حيطه وظايف آنها باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =