رئیس فدراسیون والیبال نسبت به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد ضیایی امروز در حاشیه مجمع سالیانه هیات والیبال استان اصفهان درباره قانون منع به کار گیری بازنشستگان گفت: در هیچ کجای دنیا چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنیم که رییس فدراسیون جهانی 70 ساله باشد و رییس فدراسیون آسیا 85 ساله است. بازنشستگی برای این کارها معنی ندارد و اگر این بخش را در دولت و خدمات دولتی دنبال می‌کردیم بهتر بود. ظلم است که این صحبت را مطرح می‌کنند اما به هر حال ما در برابر قانونی که وضع می‌شود ایستادگی نخواهیم کرد.
وی گفت: بنده هم از اول کارم در فدراسیون والیبال هیچ حقوقی دریافت نکرده و نخواهم کرد حتی من مسئول تأمین مالی فدراسیون نیز هستیم. متأسفانه این صحبت به سراغ هیات‌های ورزشی هم آمده است، اما طبق قانون باید همه را برکنار کنیم.
رییس فدراسیون والیبال در واکنش به این صحبت که این قانون ممکن است کرسی‌های آسیای ما را تحت شعاع قرار دهد و حتی بحث تعلیق به میان بیاید اضافه کرد: بله درست است. هم بحث تعلیق ممکن است پیش بیاید و هم کرسی آسیای‌مان را از دست بدهیم. در مجامع بین‌المللی ورزشی اصلاً ادبیات داخل کشورها لحاظ نمی‌شود و آیین‌نامه‌های مخیصوص خودشان را دارند.
حالا مشخص نیست این جملات ضیایی را باید تهدید حساب کرد یا اینکه آن را از سر دلسوزی دانست چراکه اگر او خودش بدون دردسر استعفا دهد و جا را برای نفراتی که بازنشسته نیستند باز کند، بعید است فدراسیون جهانی والیبال واکنشی نشان دهد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =