ایسنا نوشت: سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه امسال چه تعداد نیرو به سن بازنشستگی رسیده و از آموزش و پرورش خداحافظی می‌کنند؟ گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و در تلاشیم تا کمبود نیرو در سال تحصیلی پیش رو نداشته باشیم.

ناصر سلیمان‌زاده گفت: بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر در هفته جاری ابلاغ خواهد شد، در برنامه ششم توسعه اجازه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر به ما داده شده است و فعلا همین را اجرایی می کنیم.

وی افزود: با این حال تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی را پیگیر هستیم.

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه امسال چه تعداد نیرو به سن بازنشستگی رسیده و از آموزش و پرورش خداحافظی می‌کنند؟ گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و ما در تلاشیم تا کمبود نیرو در سال تحصیلی پیش رو نداشته باشیم.

سلیمان زاده ادامه داد: قصد داریم بویژه در بخش آموزش، معلمان در آستانه بازنشستگی را بیش از سنوات مجاز نگه داریم و بازنشستگی شان را به تعویق بیاندازیم. سال گذشته هم شاهد استمرار خدمت حدود ۴تا ۵ هزار نفر بودیم و این روند ادامه خواهد داشت تا بخش کوچکی از کمبود نیرو جبران شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک معلم A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
    0 0
    به جای نگه داشتن معلمی که 30 سال گچ خورده و خسته شده بهتر نیست از بین خیل عظیم فارغ التحصیلان بیکار و جوان مملکت کمبود معلم را با برگزاری آزمون استخدامی و ارائه آموزش های لازم جبران کنید ؟
  • نظافتچی ایثارگر تحصیلکرده A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    0 0
    با سلام و احترام . لطفاً به تاریخ انتشار این مصاحبه توجه فرمایید . منظور از اینکه آقای سلیمانزاده فرموده اند تا هفته آینده ابلاغ خواهیم کرد چی بوده ؟ الان 8 روز گذشت . با تشکر