معاون جدید توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد منصوب شد

طی حکمی از سوی نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع این شهرداری معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، بر اساس اين حکم، محمدرضا اميدي به عنوان معاون توسعه مديريت و منابع شهرداري شهرکرد منصوب و فعاليت کاري خود را در اين معاونت آغاز کرد.
در متن ابلاغ شهردار شهرکرد به محمدرضا اميدي آمده است: ضمن تقدير و تشکر از جناب عالي در انجام امور محوله که به نحو احسن اهتمام مي ورزيد و قدرداني از وظيفه شناسي شما که با تخصص و تعهد همراه بوده است، به موجب اين ابلاغ و با حفظ پست سازماني به عنوان معاون توسعه مديريت و منابع شهرداري منصوب مي شويد.
اميد است با استعانت از پروردگار سبحان و در ظل توجات حضرت ولي عصر، در تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي به ويژه منويات مقام معظم رهبري مبني بر پايبندي به نمادهاي دين و اخلاق، آسان سازي خدمت رساني، رعايت عدالت و قوانين و مقررات در خدمت رساني به شهروندان، با برنامه ريزي صحيح و مستمر، همت خود را معطوف نموده و همواره در کليه امور موفق و مويد باشيد.
افزوده مي شود: محمدرضا اميدي، پيش از اين در سمت‌هاي مديريت خانه جوان، مدير روابط عمومي شهرداري، رئيس هيئت مديره و مدير عامل سازمان رفاهي و تفريحي شهرداري، مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني و رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شهرکرد مشغول به خدمت بوده است.
همچنين از زحمات و خدمات مهندس داود مومني معاون پيشين اين شهرداري تجليل شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =