در روز یکشنبه ۲۲ مهر اخباری درباره ایستادگی رییسی مقابل گروه‌های فشار، قیمت خانه‌های کمتر از 50 متر در تهران و تبعات سنگین یک قتل برای ۳ بازیگر مهم مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، پلاکاردهای علیه روحانی در دانشگاه تهران در صدر اخبار نشست. در ادامه کاربران عکسی از فرزند رهبر انقلاب در مراسم ترحیم مادر محسن و پرویز اسماعیلی را دیدند. ایستادگی رییسی مقابل گروه‌های فشار نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، قیمت خانه‌های کمتر از 50متر در تهران نظرها را به خود جلب کرد. کاربران همچنین خواستند بدانند قیمت واقعی بنزین چقدر است؟ اجلاس اف‌ای‌تی‌اف در پاریس، در پایان فرصت ۴ ماهه به ایران نیز دیگر پربیننده این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، بسیاری خواستند بدانند خالکوبی‌های روی دست‌ و گردن حمید فرخ‌نژاد برای چیست؟ جدال دیدنی ۲ هنرمند در پخش زنده تلویزیونی نیز کلیک زیادی خورد. بازیگر سرشناس کل ثروتش را به خیریه می‌بخشد هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، بیماری سلفی، مراسم تشییع مرحوم بهرام شفیع را به‌هم ریخت ، بیننده زیادی داشت. در ادامه کباب خرس در نوشهر هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران خبر سقوط بچه از طبقه سوم به خاطر سهل‌انگاری پدر بی‌احتیاط را هم با تاسف دیدند.

در سرویس بین‌الملل، تبعات سنگین یک قتل برای ۳ بازیگر مهم، خبری پرکلیک شد. در ادامه خبر رسید افشاگر اسرار آل سعود از سرنوشت قاتلین خاشقجی پرده برداری کرد!  ریاض، قویاً آمریکا را تهدید کرد هم کلیک زیادی داشت.

در سرویس ورزش، درخواست عجیب بشار رسن دو روز پس از مرگ مادرش خبری بود که توجه کاربران را جلب کرد. تصویری از ژست جالب مهاجم خداحافظی کرده تیم ملی و فرزندش دیگر پرکلیک این سرویس بود. تصاویری از لباس عجیب کی‌روش در تمرین تیم ملی هم بیننده زیادی داشت.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =