اکسین و دو امتیاز از چهار مسابقه / تیم  فراز روی نوار ناکامی

هفته هفتم لیگ آزادگان پیگیری شد و اکسین البرز در ادامه روند نزولی اش با نتیجه یک - صفر مقابل شاهین بوشهر شکست خورد.مدیران اکسین در ابتدای فصل فراز کمالوند را به عنوان سرمربی خود معرفی کردند.

به گزارش خبرآنلاین البرز، مدیران اکسین در ابتدای فصل فراز کمالوند را به عنوان سرمربی خود معرفی کردند و با نظر وی اکثر شاگردان لیگ برتری سرمربی خود طی سال های گذشته را با قراردادهایی در حد تیم های لیگ برتری به خدمت گرفتند ولی با این وجود این مربی تا به اینجای لیگ در حد هزینه ای که روی دست باشگاه گذاشت، نتایج خوبی کسب نکرد.

کمالوند و شاگردانش در سه هفته ابتدایی با سه پیروزی خفیف یک - صفر برابر فجرسپاسی، شهرداری ماهشهر و بادران به پیروزی رسیدند ولی از بازی برابر مس کرمان روند نزولی شان آغاز شد.

اکسین در هفته چهارم با نتیجه ۲-صفر مقابل مس کرمان شکست خورد و سپس در مقابل نود ارومیه، ضعیف ترین تیم لیگ یک در خط دفاعی با نتیجه صفر - صفر متوقف شد. البرزی ها در ادامه در زمین خودشان به نتیجه ای بهتر از یک - یک مقابل آلومینیوم دست نیافتند و در نهایت در دیدار برابر شاهین شهرداری با نتیجه یک - صفر تن به شکست دادند تا باز هم نشان دهند که هیچ تیمی تنها با صرف هزینه های گزاف و جذب بازیکنان اسمی نمی تواند به موفقیت دست یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =