۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: از میان خوانندگان مشهوری که هرساله با منتشر کردن قطعه‌ای در خصوص سالار شهیدان (ع) نذر خود را ادا می‌کنند، می‌توان به حامد همایون و امیرعباس گلاب اشاره کرد.

«معجزه» و «گهواره» نام دو قطعه محرمی با صدای حامد همایون و امیرعباس گلاب است. انتشار قطعات محرمی نذر هر سال این خوانندگان پاپ است. 

امیرعباس گلاب در خصوص این قطعه در صفحه اینستاگرامش نوشت: من یه نذری داشتم که خدارو شکر بهش رسیدم و تصمیم گرفتم تا وقتی زندم هر سال یه کار برای محرم بخونم و الان چهارمین ساله که قسمتم شده برای محرم کار اماده کنم بعد از ترک " توسل "، ارباب " و "همنام "،  "گهواره" با ترانه سعید پاشازاده و تنظیم دوست و برادر عزیزم مهدی سفیدگر منتشر شد. امیدوارم خدا قبول کنه و عزاداری همه شما عزیزان هم مورد قبول خداوند باشه.

حامد همایون و امیرعباس گلاب

حامد همایون نیز شنبه ۲۴ شهریور مطابق با پنجم محرم با حضور در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیاء، قطعه مناسبتی خود به نام «معجزه» را رونمایی و تقدیم پیشگاه امام حسین (ع) کرد. وی در پست اینستاگرام خود که همزمان با انتشار این قطعه بارگذاری کرد، نوشت: "معجزه" منتشر شد ... خودم خیلی دوسش دارم امیدوارم که دوسش داشته باشید.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =