۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

ایسنا نوشت: رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، از دستگیری یک سارق و مالخر اموال مسروقه در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ منصور حشمتیان، تصریح کرد: با وقوع سرقت های سریالی باطری‌های خودرو در محله خاک سفید و جشنواره، تیمی عملیاتی از کلانتری 144تهرانپارس پس از پس از برگزاری جلسه‌ای در این خصوص وارد عمل شده و دستگیری متهم یا متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از نحوه سرقت ها و همچنین محل های سرقت، اطلاعاتی از یک سارق به دست آمد و مشخص شد که سارق با خودروی سواری خود در این محدوده پرسه زده و اقدام به سرقت از خودروها می کند.
نتیجه کار در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن، دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد و متعاقبا در یک اقدام ضربتی با پیش بینی محلی حضور متهم، تیم های عملیاتی موفق به دستگیری وی شدند.
سرهنگ حشمتیان، عنوان کرد: متهم به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره سرقت باطری خودروهای سواری اعتراف و همچنین اظهار داشت که اموال مسروقه را به یک مالخر در همان محدوده می فروخته است.
وی افزود: بلافاصله در یک اقدام ضربتی مالخر اموال مسروقه که همدست سارق بود، دستگیر و او نیز به جرم خود مبنی بر مالخری اموال مسروقه و همدستی با سارق اعتراف و هر دو پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.
گفتنی است، در این خصوص تا کنون هشت تن از مالباختگان شناسایی شده و ضمن مراجعه به کلانتری از متهمان شکایت کرده اند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =