کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 اسیر یک رشته تازه وارد از سوی کشور میزبان یعنی اندونزی شد و در جدول رقابت‌ها از این کشور عقب ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی است.از روزی که اندونزیایی ها با رشته سنتی شان به نام پنچاک سیلات ایران را در جدول رده بندی گرفته اند خیلی ها به دنبال این هستند تا از او در این باره سوال کنند اما واکنش آقای سرپرست به سوال هایی در این زمینه فقط سکوت است!نکته اینجاست که او پس از اصرار چند خبرنگار پاسخگویی را به تهران منتقل کرد و گفت؛«برگشتیم در این باره حرف می زنم.»
هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد ما سوالات خودمان را مطرح می‌کنیم تا آقای سرپرست هر زمان که در تهران فرصت کرد به آنها پاسخ بدهد.


۱:چرا در جلساتی که داشتند این رشته را به بازی های آسیایی اضافه می کردند نماینده ای از ایران حضور نداشت؟
۲:حتی اگر این تصمیم را هیات رییسه شورای المپیک آسیا گرفته باشد چرا در این یکی دو سال به آن اعتراض نشده است؟
۳:چرا اعتراض نکردیم که به چه دلیلی این همه مدال در این رشته گمنام توزیع می کنند؟می شد حداقل برای مدال ها سقف پایین تعیین کرد.
۴:چرا مثل کره و ژاپن و چین که این مسابقات را تحریم‌کردند ایران هم چنین تصمیمی اینچنینی نگرفت؟شرکت در این مسابقات یعنی رسمیت بخشیدن به آن.پس جای هیچ گلایه ای باقی نمی ماند.
سجادی اگر همین چند سوال را پاسخ بدهد شاید بتوان دلیلی برای شرکت کردن ایران در رشته ای که خاص کشور میزبان بازیهای آسیایی است پیدا کرد،البته اگر پاسخ بدهد!

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    9 0
    بلای جان؟؟؟ حالا به جای پنجمی می شدید چهارم چقدر فرق می کرد؟ هر موقع اساس و برنامه ریزی و نظم کره و ژاپن را پیدا کردید از نظر ما مردم اول آسیا هستید. چین را هم بهتر است فراموش کنیم که کشور نیست و قاره است. بی خودی وقت خودتان و وقت ما را نگیرید.
    • محسن EU ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
      4 0
      چهارم هم میشدیم همین بود سوم هم میشدین خبری نبود