شهردار لاهیجان از ۲۴ ساعته شدن این شهر با اجرای طرح شب های روشن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جشن نوروزی سه هزار نفره خانواده بزرگ شهرداری لاهیجان در سالن ورزشی شهدا افزود: با حضور دکتر مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دکتر سالاری استاندار گیلان، طرح شب های روشن در چهار شهر گیلان از جمله لاهیجان اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: جای دارد از دکتر سالاری استاندار گیلان، فرماندار، نماینده و امام جمعه محترم شهرستان بخاطر مصوب نمودن طرح شب های روشن لاهیجان قدردانی نمایم.
کاظمی گفت: فرهنگ غنی لاهیجان آمادگی ویژه برای توسعه در صنعت گردشگری دارد و لاهیجان با زیبایی های خود پذیرای گردشگر در ۲۴ ساعت شبانه روز خواهد بود.
شهردار لاهیجان افزود: از همکاران زحمتکش شهرداری و خانواده های محترم آنان و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای شورای تأمین برای حمایت ها و تلاش های آنها در سال ۹۶ تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: در مدت حضور اینجانب تمرکز خود را در انجام پروژه های نیمه تمام و پرداخت حقوق معوقه و حتی پرداخت عیدی سال قبل کارکنان شرکتی قرار دادیم و با کمک اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات کارکنان انجام خواهیم داد.
کاظمی گفت: شهروندان باید از لاهیجان وند بودن خود لذت ببرند و ما در سال آینده توجه ویژه برای اجرای پروژه ها و جلب رضایت شهروندان انجام خواهیم داد.
شهردار لاهیجان افزود: هیچ کدام از کارهایی که عنوان کردم محقق نمی شد مگر به خاطر همدلی و همراهی عزیزانم در مجموعه شهرداری و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همه مدیران و مسئولان شهری و شهرستان که از همه این عزیزان قدردانی میکنم.
فرداد جنابی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: فرا رسیدن سال نو را پیشاپیش تبریک عرض مینمایم و امیدوارم سال آینده به همت و کوشش شما عزیزان سال خوب و پر خیر و برکتی برای عموم شهروندان عزیز علی الخصوص خانواده بزرگ شهرداری لاهیجان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه توجه شورای شهر برای توسعه همه نقاط شهر و توجه به پرداخت مطالبات پرسنل است، گفت: در سال آینده امیدواریم با حمایت و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری شاهد روزهای خوبی برای شهر لاهیجان باشیم.
در ادامه این مراسم کنسرت استاد ناصر وحدتی با استقبال کارکنان و خانواده شهرداری لاهیجان در سالن ورزشی شهدا برگزار شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =