روزنامه خراسان نوشت: از روزهایی که عباس جدیدی برای عکس یادگاری با منصور پورحیدری در بیمارستان، سوژه فضای مجازی شده بود، زمان زیادی نگذشته است اما طبق معمول، همه‌چیز به چند شوخی تلگرامی و اینستاگرامی محدود شد و کسی درس عبرت نگرفت.

همچنان باز هم وقتی یک پیش کسوت هنر یا ورزش در بستر بیماری است، چهره‌ها به عیادت او می‌روند و به بهانه همین عیادت، عکس‌هایشان را می‌اندازند و به ما می‌قبولانند که چه ارزشی برای بزرگان قائل‌اند.

تصویری که می‌بینید، مشتی نمونه خروار است. اگر به صفحات اجتماعی بازیگران سینما و تلویزیون سری بزنید، عکس‌های مشابه دیگر چهره‌ها را نیز زیاد می‌بینید؛ همه در همین وضعیت استاد. سلبریتی‌ها از همین احوال ناخوش ایشان هم نگذشته‌اند و برای این که خودی نشان دهند و از موج عقب نیفتند، در عکس گرفتن با استاد بیمار، کم نگذاشته‌اند.

سلبریتی ها کنار تخت جمشید مشایخی

هیچ‌کس با عیادت از بیمار مخالفتی ندارد اما ساده بگوییم، این عکس‌انداختن‌ها و شوآف‌ها برای مردم جذابیتی ندارد. اگر مردم عادی بروند و با حال نزار استاد مشایخی عکس بگیرند، (که آن هم اشتباه است) می‌توانیم این‌طور خودمان را قانع کنیم که آن‌ها شاید فقط یک بار در عمرشان بتوانند استاد جمشید مشایخی را از نزدیک ببینند اما بازیگران دیگر چرا؟ هرکدام از این چهره‌ها چند بار با استاد مشایخی همبازی بوده‌اند؟ چند بار ایشان را در پشت‌صحنه آثار یا جشن‌ها و جشنواره‌های سینمایی دیده‌اند و احیاناً عکس هم انداخته‌اند؟

سلبریتی‌های گران مایه! قبل از این که ژست بگیرید و لبخندِ «من چقدر بزرگوارم» بزنید، حال نزار استاد مشایخی را ندیدید؟! هیچ فکر نکردید که نباید با جسم ضعیف و ناتوان استاد مشایخی عکس بیندازید؟! قبل از این که عکس را در اینستاگرام‌تان بگذارید، حتی یک نگاه گذرا به عکس نکردید تا وخامت حال ایشان را بفهمید؟! حتی یک ذره هم شک نکردید که حداقل این عکس را منتشر نکنید و در آرشیو شخصی‌تان نگه دارید؟!

مگر همین شما نبودید که در زمان آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، اینستاگرام را به خاطر سلفی‌های مردم با این ساختمان روی سرتان گذاشتید؟! مگر همین شما در آن روزها با ژست عاقلانه به ما نگاه نکردید و از فاجعه سلفی گرفتن با ساختمان نیمه‌سوخته پلاسکو نگفتید؟!

باشد، شما ثابت کردید که قدر بزرگان هنر را می‌دانید. شما قدرشناسید. شما راه تجلیل از پیش کسوتان عرصه هنر را می‌شناسید. اما دیگر این ماجرا را تمام کنید. شوآف با چهره بیمار استاد پیش کسوت را پایان دهید.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    50 19
    شماهم که عکس رو انتشار دادید مگه نمیگی کار درستی نیست که صد البته درست گفتید.
  • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    یکی از فوق العاده ترین مطالب خبرآنلاین بود. عالی بود خبرآنلاین. واقعا اوج بی فرهنگیه این به اصطلاح سلبریتی هاست این کاراشون
  • آرمان IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    52 8
    جدیداً خبرآنلاین انتقادات تند و تیزی میکنه که بیشترش درسته. نمونش هم به چالش کشیدن علیخانی و مهران مدیری در قضیه موسسه ثامن در شو آف رسانه میلی ببخشید رسانه ملللللی. احسنت
  • الکس A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    50 2
    این به اصطلاح بازیگرا به عقلشون نمیرسید اجازه ندن ازشون تو اون وضعیت عکس گرفته شه؟؟؟البته اگه از قصد عکس نگرفته باشن؟؟؟
  • محمدرضا A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    12 20
    دوست عزیز فی نفسه اینکه عده ای به عیادت کسی بروند و حتی با او عکس بگیرند بد نیست. مشکل از پس و پیش آن است و رفتار افراطی و سود جویانه ی برخی افراد
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    63 4
    ذره ای حس هم دردی در چهره خندانشان نیست ....
  • فردوس توسی A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    33 3
    جالب بود بیشتر ما ارزوی سلفی با بزرگان را داریم اما کاش خودمان بزرگ بودیم
  • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    47 6
    آبرو ریزی این عکس
  • محمد A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    21 1
    من موندم این عکس گرفتن ها اونهم با مریض بد حال که اصلا در شرایط مناسبی نیست حالا چه هنرمند و چهره باشه و چه نباشه چه لطفی داره هیچ موقع درک نکردم این موضوع رو ؟ همین دوستان اگر کمی تیپشون به هم خورده باشه یا ارایش نداشته باشن حاضر نیستن عکس بگیرن حتی حاضر نمیشن پشت به دوربین عکس بگیرن بعد چطور به خودشون اجازه میدن عکسی از کسی که در بستر بیماری هست و داره شرایط و حال دشواری رو سپری میکنه رو منتشر کنن متاسفانه امروز شاهد تعداد زیادی عباس جدیدی در جامعه هستیم که دوربین به دست از این درمانگاه به اون بیمارستان و از این قبرستان به ان قبرستان در تردد هستن و فقط می شه راجبشون گفت که : مرگ کسب و کار انهاست
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    18 12
    زنها مشغول شوآف هستن،والا جمشیدخان هاشمپور که مظلوم وایساده،استیلش پیداست یکمی شرم داره و زوری تو عکس هست ولی بانوان سلبریتی بد تو فیگور هستن.
  • بی نام RO ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    28 1
    جمشید هاشم پور از این ادا و اصولا بلد نیست. او مرد بزرگی است.
  • بی نام RO ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    9 0
    باید تاسف خورد بیسوادی بیداد میکنه تو بازیگرا
  • علی A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    0 0
    زشتی کار شما خبرانلاینی ها هم که از بیماری استاد به دنبال سوژه می گردید ، کمتر از سلفی گرفتن نیست