آقایان مسئول یادتان باشد وقتی خواست‌های زیبا و مردم‌پسند رئیس‌جمهور اجرایی نشود، ناامیدی در جامعه است که ترویج می‌شود. یادتان باشد کاری نکنید که خدای ناکرده مردم به اشتباه حس کنند خواسته‌های رئیس‌جمهورشان در دولتش اجرایی نمی‌شود.

این صدای رئیس جمهور ایران است که می گوید مانع ورود دختران مان به ورزشگاه ها نشوید. حالا دیگر اقلا حجت برای آنهایی که در دولت باید به دنبال این مسئولیت بروند تمام است. دیگر از این صریح‌تر نمی شد گفت مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها را حل کنید. بیایید یکبار دیگر این گفته ها را مرور کنیم: «می‌گویند خانم‌ها نیایند ورزشگاه چون خدای ناکرده آقایان حرف های توهین آمیز می زنند. خب آنها حرف بد نزنند. چرا جلوی بانوان را بگیریم.»

او خیلی صریح تاکید کرد مشکل ورود بانوان هیچ یک از این بهانه های شرعی نیست که گاهی وقتی قافیه تنگ می شود، عده‌ای برایش طومار می‌نویسند. روحانی در قامت یک روحانی گفته مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها حل شود و از یاد نبردیم این یکی از وعده های انتخاباتی اش بوده که مسعود سلطانی فر در ایام انتخابات بر آن تاکید کرده است.

حالا دیگر اقلا حجت بر سلطانی‌فر در مقام وزیر ورزش تمام است. آری اگر مردها مانع تراشی می کنند، با خودشان برخورد کنید. حالا وزارت ورزش باید خیلی زود از نظر سخت افزاری ورزشگاه ها را آماده کند. فدراسیون فوتبال هم مثل وزارت ورزش باید در جلسات شورای تامین استان ، پشت این خواسته رئیس جمهور را بگیرد.باید بروند و بجنگند.

این اظهار نظر صریح از نفر اول اجرایی کشور تنها نباید برای این دو نهاد یک فصل الخطاب باشد که قبل از این ها وزیر کشور به عنوان کفیل نیروی انتظامی باید از پی اجرای خواست نیروی انتظامی باشد. ورزشگاه ها یا از سوی حراست سازمان ورزش کنترل می شوند یا نیروهای انتظامی آنها را یاری می کنند ، دو ارگانی که زیر نظر دولت هستند.

می بالاتر از این مراجع، شورای تامین استان هم بیشتر اعضایش دولتی هستند و دولت رای غالب را آنجا دارد، پس اصلا خواست عجیبی نیست که آنها از پی صدور مجوزهای لازم باشند. اگر تا به امروز سخن بالادستی صریحی در این باره برای این دوستان مسئول انجام نگرفته بود ، حالا نفر اول اجرایی کشور خیلی صریح گفته ورود بانوان به ورزشگاه ها و نمایش فوتبال بانوان باعث فخر کشور است. باعث افتخار کشور اسلامی مان به داشتن چنین دختران هنرمند و توانمندی.

حالا دیگر شورای تامین اگر نیاز به مجوز بالادستی دارد ، وزارت ورزش و کشور باید این مجوزها را از شورای امنیت کشور یا اصلا از شورای عالی امنیت ملی کشور بگیرند. همه نهادهایی که مسئولانش بیشتر دولتی هستند.

این طور که مسئولان فدراسیون فوتبال و نزدیکان به وزارت ورزش می گفتند ، رئیس جمهور موافقت با طرح موضوع بانوان در شورای عالی امنیت ملی را هم داده است . اگر این قول هم داده شده باشد که دیگر حجت به این دوستان مسئول تمام است.

آقایان مسئول یادتان باشد وقتی خواست های زیبا و مردم پسند رئیس جمهور اجرایی نشود ، ناامیدی در جامعه است که ترویج می شود. یادتان باشد کاری نکنید که خدای ناکرده مردم به اشتباه حس کنند خواسته های رئیس جمهورشان در دولتش اجرایی نمی شود.
این یکی از ده ها مسئولیتی است که آقای روحانی بر دوش تان گذاشته و کاری نکنید وعده او برای مردم عملی نشود به خواست های سرکوب شده مردم بدل شود.
41 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    6 19
    اونوقت تو می خوای بگی از مراجع تقلید بیشتر می فهمی، اصل تقسیم کار می دونی یعنی چی؟ اصل رجوع به متخصص می دونی یعنی چی؟ ظاهرا اینا اصولی است که تو ازشون خبر نداری؟ توی هر چیز که مربوط به دین شد به متخصص رجوع و کن و اظهار نظر خودت رو لطفا ....