۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
درواز‌ه‌بانی با پرتاب‌های ۶۹ متری

تمرین تیم فوتبال خبرنگاران ایران با حضور قهرمانانان جهان و المپیک و برخی از مدیران فدراسیون فوتبال و تیم فوتبال استقلال تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ در تمرین تیم خبرنگاران که یکشنبه شب (1397/07/22) و زیر بارش باران برگزار شد، احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن و دارنده 4 مدال طلای بازی‌های آسیایی در رشته پرتاب دیسک، حسین توکلی قهرمان المپیک و جهان حضور داشتند.

نکته جالب توجه در این تمرین این بود که احسان حدادی در جریان بازی درون تیمی، مسئولیت حراست از دروازه تیم زرد را برعهده گرفت. قهرمان آسیا در نیمه نخست نیز بارها مقابل حملات تیم رقیب قرار گرفت و با واکنش‌های جالب توجه خود، به‌نوعی کلین شیت کرد.

همچنین پرتاب‌های دست او در زمان شروع مجدد بازی، بسیار جالب توجه بود و به راحتی از خط نیمه عبور می‌کرد یا به 18 قدم دروازه حریف می‌رسید. احسان رکورد دار پرتاب دیسک به طول 69.32 است.

درواز‌ه‌بانی با پرتاب‌های ۶۹ متری

پیش از آغاز این تمرین، حسین توکلی چهره مطرح وزنه‌برداری ایران و جهان که مدال طلای رقابتهای المپیک آتن را در کارنامه افتخاراتش دارد، چند پنالتی به احسان حدادی زد که صحنه‌ جالب توجهی را ایجاد کرده بود.

در پایان این تمرین، احسان حدادی ضمن ابراز خرسندی از حضور و تمرین در کنار خبرنگاران رسانه‌های مختلف، اعلام کرد که برای نخستین بار بود که در زمین چمن بازی و دروازه‌بانی کرده است.

وی همچنین اعلام کرد بزوی تمریناتش را برای افتخار آفرینی در صحنه‌های جهانی خصوصا رقابتهای المپیک 2020 ژاپن آغاز خواهد کرد.

از سوی دیگر، حسین توکلی هم از حضورش در تمرین تیم خبرنگاران ابراز خوشحالی کرد و گفت اگر زانویش مصدوم نبود، قطعا در کنار سایر نفرات، به تمرین می‌پرداخت.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =