تا کی می‌خواهیم خودمان را سرگرم ورود بانوان به آزادی کنیم؟

سعید اکبری:  ای کاش همان حداقل بانوانی را که دیشب به آزادی بردیم، نمی‌بردیم تا به همه دنیا پیام دهیم دیدید، ما هم بانوان را به ورزشگاه راه نمی‌دهیم. تصویری که دیشب در آزادی دیدیم، شاید از نظر عده‌ای قشنگ بود ولی اتفاقا نمی‌توانست تصویر زیبایی باشد. تا کی می خواهیم خودمان را سرگرم ورود بانوان به آزادی کنیم؟

بهتر نیست مطبوعات هم دیگر دست از این مسئله خسته کننده بکشند؟ چون نسخه ای برای این درمان وجود ندارد که ندارد چون در نهایت به جای ورود خانواده ها به ورزشگاه، چند خانم را می آورند تا به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بگویند ما خانم ها را در استادیوم راه می‌دهیم. واقعا چطور ممکن است در سالن بسکتبال که اتفاقا فضای بسته ای دارد و صدا به صدا می‌رسد، خانم ها بروند و در کنار آقایان بازی را تماشا کنند آنوقت در فوتبال نمی شود؟ تا کی می خواهیم با این کار به همه نشان دهیم فوتبال زشت است؟

در حالی که فوتبال بی شک یکی از زیباترین ورزش های دنیاست. ورزشی که غیر از بازی داخل چمنش، همواره تصاویر زیبایی برایمان ثبت کرده است. همیشه در بدترین اتفاق هایی که برای این مملکت افتاده، فوتبالی ها جزو پیشقدم ها بوده اند. پول جمع کرده اند، مرهم درد هموطنان شده اند و کنار مردم قدم زده‌اند. هفته آینده در بازی پرسپولیس هم می توانیم چند خانم گلچین کنیم و به آزادی ببریم. از سفارت قطر هم خواهش می کنیم چند خانم به ورزشگاه آزادی صادر کنند. اما کیست که نداند هنوز خانم ها حق ورود به آزادی را ندارند، همانطور که دیشب حق نداشتند! 

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    12 68
    رفتن زنان به ورزشگاه خواست شما شکم سیرهاست، نه ملت بدبخت که تو اولیات زندیگشان هم مانده اند.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
      1 1
      فکر نکنم ربطی داشته باشد این دو قضیه متفاوت است.
    • یکی BG ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
      1 0
      پس تو هم شکم سیری که اومدی این خبر رو خوندی و احتملا مرفه بی درد هم هستی که زیرش نظر هم گذاشتی...