فرهیختگان نوشت: مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با گذشت دوهفته از بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان هنوز معتقد است حقش در آن بازی اخراج نبوده و داور می‌توانست مهربان‌تر برخورد کند.

او با این حال خود را آماده می‌کند تا با تیمش نتیجه خوبی در بازی با سایپا بگیرند و به‌طور کامل از بحران خارج شوند. زکی‌پور همچنین کری‌خوانی برای تیم رقیب را که در آستانه راه‌یافتن به فینال آسیا قرار دارد، فراموش نکرده است. گفت‌وگو با میلاد زکی‌پور را در ادامه می‌خوانید.

شرایط استقلال را پیش از دیدار مقابل سایپا چطور ارزیابی می‌کنی؟
تمرینات خوبی را برای این بازی پشت‌سر گذاشته‌ایم. بازیکنان آماده هستند تا مقابل سایپا بازی خوبی را برگزار کنند. تنها مشکل ما این است که ملی‌پوشان‌مان در تمرین حضور ندارند، البته خدا روشکر که اردوی تیم ملی امید زودتر تمام شد و بازیکنان ما زودتر در تمرینات حضور پیدا می‌کنند.

فکر می‌کنی توان شکست سایپا را دارید؟
بازی سختی در پیش داریم، این تیم از بازیکنان و مربی خوبی برخوردار است. تیم آنها جوان و با‌انگیزه است و از تمام توان خود استفاده می‌کند تا مقابل ما بتواند به پیروزی برسد. با توجه به اینکه در جام حذفی هم مقابل این تیم بازی داریم، در کل فکر می‌کنم بازی‌های جذابی را شاهد باشیم.

در این فصل در ترکیب ثابت استقلال بازی می‌کنی. جایگاهت را حفظ خواهی کرد؟
برای این فصل خیلی ‌انگیزه دارم و خدارو شکر که شفر و کادر فنی استقلال به من اعتماد کردند و من را به‌طور ثابت بازی می‌دهند. می‌خواهم تا آخر فصل همین روند را ادامه دهم. ما امسال سال سختی در پیش داریم و بازیکنان باید در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشند.

البته کمی هم خشن بازی می‌کنی. در آخرین بازی استقلال (مقابل نفت مسجدسلیمان) از زمین اخراج شدی!
من بازیکن خشنی نیستم و در آن بازی هم فقط دو خطا مرتکب شدم. باور کنید حق من اخراج نبود. کارت‌زرد دومم را قبول داشتم اما درمورد کارت زرد اولم داور می‌توانست کمی با من مماشات کند. خیلی سخت با من برخورد کرد، زیرا من دو خطا بیشتر در زمین نکردم و در این‌گونه مواقع هر دو خطا را اخطار نمی‌دهند.

در برنامه 90 هم مشخص شد پنالتی‌ای که علیه تیم‌تان گرفته شد، درست نبود.
بله، درمجموع قضاوت آن بازی اصلا خوب نبود، زیرا داور تحت‌تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت. در صحنه پنالتی روزبه چشمی خیلی دور بود اما نمی‌دانم چرا داور به اشتباه یک پنالتی به ضرر تیم ما گرفت. با این حال خوشحالم درنهایت تیم ما برنده مسابقه شد.

بازی مقابل سایپا در لیگ برایتان مهم‌تر است یا جام حذفی؟
هردوی آنها برای ما اهمیت دارد و می‌خواهیم همچون بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هم در لیگ آنها را شکست دهیم و هم در جام حذفی. فکر می‌کنم بزرگ‌ترین رقیب ما در جام حذفی سایپا باشد، چون معتقدم اگر این تیم را ببریم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا می‌کنیم.

پرسپولیسی‌ها هم درآستانه حضور درفینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. در این خصوص نظری نداری؟
ما می‌توانستیم به جای السد الان با پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بازی کنیم. مقابل نماینده قطر حق‌مان باخت نبود کلی تلاش کردیم که پیروزی را به دست بیاوریم اما نمی‌دانم چرا آنقدر بدشانس بودیم. به هرحال این تجربه‌ای شد که در فصل جاری بتوانیم بهتر عمل کنیم.

فکر می‌کنی تیم رقیب می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان برسد؟
فقط همین را می‌گویم که استقلال افتخار حضور چهارباره را در فینال آسیا دارد و این مساله برای ما استقلالی‌ها تازگی ندارد!

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =