۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه جام ملت‌های آسیا اقدام به انتخاب بهترین بازیکن‌های تاریخ در این رقابت‌ها کرده است.

مرتضی رضایی: مهدی مهدوی کیا هم به عنوان بهترین مدافع تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.پس از علی دایی و علی کریمی که به عنوان بهترین مهاجم و هافبک جام ملت ها انتخاب شدند این بار نوبت موشک ایرانی بود تا این عنوان را به خودش اختصاص بدهد.اجازه بدهید پست به پست و بازیکن به بازیکن بررسی کنیم.

شکی وجود ندارد اگر در روزهای آینده نام احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی،محمد خاکپور،افشین پیروانی یا فرقی نمی کند یکی از بازیکنان ایران در هر پستی مطرح شود بدون شک بالاترین رای را خواهد آورد و بهترین بازیکن خواهد شد.این مثل روز روشن است که ستاره های ایران مثل همین نفراتی که نام بردیم در زمان خودشان بهترین بوده اند اما معیار برای بهترین بودن چیست؟آیا در آسیا فقط بازیکنان ایران بهترین بوده اند و هیچ کشور دیگری بازیکن خوب و طراز اول نداشته است؟

سامی جابر، حسین عبدالغنی، فان زه هی، ژن ژی، هوندا، پارک جی سونگ و خیلی از بازیکنان دیگر در آسیا هستند که اگر بهتر از بازیکنان ایران نباشند،کمتر نیستند.بدون اغراق باید بگوییم که معیار درستی برای انتخاب های اینچنینی وجود ندارد.همه ما می دانیم که علی دایی، علی کریمی، مهدوی کیا و عابدزاده و بقیه بازیکنان ایران بهترین هستند اما در بیشتر مواقع این طور بوده که در یک نظر سنجی که ایرانی ها در آن شرکت داشته اند معمولا فرد ایرانی بالاترین رای را آورده است.از نظرسنجی ها درباره انتخاب حسین رضازاده به عنوان بهترین وزنه بردار تاریخ گرفته(در حضور نعیم سلمان اوغلو و پیروس دیماس) تا انتخاب خوش تیپ ترین ورزشکار که نیکبخت واحدی بالاتر از بکهام،مالدینی و دل پیرو قرار گرفت.

در روزهای آینده و برای انتخاب سایر پست های بازیکنان در آسیا، قطعا نام دیگر ستاره های ایران هم آورده خواهد شد و در نهایت این ملی پوشان ایران هستند که بهترین های جام ملت های آسیا در تاریخ را تشکیل خواهند داد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    17 12
    آقای رضائی دقیقا حرف دل مرا زده اید. این نوع نظر سنجی های بی اعتبار فقط به درد دل خوش کردن همان هایی که رای می دهند می خورد و بس.
  • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    6 1
    برزیل و آرژانتین تو عربستان با هم بازی میکنن تو استادیوم زیبا و با بهترین کیفیت اونوقت ما دلمون و به این نظر سنجی های مزخرف خوش کردیم
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    1 6
    آقای رضائی چی از شما کم میشه؟
  • ارش EU ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    1 4
    به اینم حسودیتون میشه.عجب آدمایی هستین شما.بابا مردم قهرمانای ملیشونو دوست دارن.حالا هرکی هرچی دلش میخواد بگه.