تصاویری از قهر و آشتی جهانبخش و آزمون روی نیمکت تیم ملی

در بازی ایران مقابل بولیوی در دقایقی، اختلاف کوچکی میان سردار آزمون و جهانبخش به وجود آمد. اختلافی که البته باپیش‌قدم شدن جهانبخش خیلی زود ختم به خیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار آزمون و جهانبخش در تیم ملی فقط دو بازیکن مختلف نبوده‌اند، دو سبک متفاوت بودند. یکی نمونه ای از یک بازیکن ساکت و بی‌حاشیه و کاملا حرفه‌ای در فوتبال که خارج از زمین هم اصول را رعایت می‌کرد. دیگری بازیکنی با کیفیت خوب در زمین فوتبال و با حاشیه و سروصدای زیاد خارج از زمین و گاهی اوقات نمونه‌هایی از غیرحرفه‌ای گری. مسیر آنها در فوتبال هم البته تا حدودی با هم تفاوت داشت. سردار آزمون سال‌هاست از پیشنهادهایش از لیگ برتر انگلیس و ایتالیا گفته می‌شود و جهانبخش این مسیر را بدون سروصدا و به صورت عملی طی کرد.

این دو بازیکن برخلاف هوادارانی که بارها در فضای مجازی در مورد حمایت از یکی از این دو گزینه با هم اختلاف نظر داشتند رابطه بسیار خوبی با هم دارند و هیچ گاه پیش نیامده که میان آنها اختلافی باشد. جهانبخش بعد از خداحافظی آزمون یکی از بازیکنانی بود که در مصاحبه‌هایش به شدت از او حمایت و طرفداری کرد.

در بازی مقابل بولیوی اما در دقایقی، اختلاف کوچکی میان این دو بازیکن به وجود آمد. اختلافی که البته باپیش‌قدم شدن جهانبخش خیلی زود ختم به خیر شد. گویا این دو بازیکن در یکی، دو صحنه برای زدن گل در مقابل دروازه بولیوی با هم قاطی کردند و این مساله باعث ناراحتی سردار آزمون شده بود. آزمون که بعد از جام جهانی انتقادات زیادی را متوجه خود می‌دید و با خداحافظی کردن و اصرار کی‌روش به بازگشت بیش ازهمیشه زیر تیغ تند هواداران و طرفداران تیم ملی قرار دارد به دنبال این بود تا با زدن گل در این بازی نه چندان سخت کمی از زیر بار فشار خارج شود. به همین دلیل حضور جهانبخش در چند صحنه باعث ناراحتی او شد.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    10 1
    چه قشنگ و حرفه ای
  • بی نام RO ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    12 5
    جهانبخش اروپا تربیت شده
  • بی نام A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    8 9
    پسرک لوس
  • بی نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    23 5
    جهانبخش پسر مودب و بدون حاشیه و حرفه ای کجا و آزمون پر حاشیه کجا .