ایسنا نوشت: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار کرد: اخیرا نامه‌ای درباره مسائل اقتصادی و سایر مشکلات روز با آقای روحانی نوشته‌ایم که این نامه به امضای جبهه پیروان و برخی دیگر از تشکل‌های اصولگرا رسیده است، اما هنوز پاسخی از سوی ریاست جمهوری دریافت نشده است.

سید کمال‌الدین سجادی با اشاره به آخرین اخبار جبهه پیروان خط امام و رهبری در هفته‌های گذشته اظهار کرد: ما ماهانه جلسات متعددی را برگزار می‌کنیم که از جمله آنها جلسه شورای مرکزی است و نیز جلسه هیات رییسه و کمیته سیاسی که هر کدام در روزهای به خصوص اعضای خود را در کنار یکدیگر قرار می‌دهند و به مسائل روز می‌پردازند.

وی افزود: محور جلسات ما تاکنون و در ماه‌های گذشته مربوط به قانون احزاب بوده است به صورتی که برخی از تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری باید مجمع عمومی خود را برگزار می‌کردند که از این جمع برخی این کار را انجام دادند و برخی مجمع عمومی خود را تشکیل ندادند. از جمله تشکل‌هایی که در روزهای اخیر شاهد برگزاری مجمع‌اش بودیم جامعه اسلامی فرهنگیان بوده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این‌که در جلسه هیات رییسه جبهه پیروان بحث‌های روز مانند تصویب لایحه FATF مطرح می‌شود، اظهار کرد: اخیرا نامه‌ای با امضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و برخی دیگر از تشکل‌های اصولگرا به رییس جمهوری فرستاده‌ایم که در آن به مشکلات و مسائل اقتصادی و سایر موارد اشاره کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خبری از برگزاری جلسه رییس جمهوری با اصولگرایان دارد یا خیر، ادامه داد: من این موضوع را با آقای باهنر که ریاست جبهه پیروان را برعهده دارد مطرح کردم نه ایشان و نه من هیچ‌ کدام دعوتنامه‌ای به دستمان نرسیده است و از این جلسه بی‌خبر هستیم. همچنین هنوز پاسخی نیز به نامه‌ای که به اقای رییس جمهور نوشتیم دریافت نکرده‌ایم.

سجادی اظهار کرد: همچنین کمیته سیاسی ما جلسات هفتگی خود را برگزار می‌کند اما در این جلسات هنوز درباره‌ی این‌که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی چه اقداماتی انجام دهیم سیاستی اتخاذ نشده است هرچند که تک‌تک اعضای تشکل‌های جبهه پیروان در عین هماهنگی با کلیت جبهه، کار خود را برای انتخابات انجام می‌دهند و از جمله این تشکل‌ها جامعه اسلامی کارمندان است که به مطالعه درباره کاندیداهای بالقوه در تهران و استان‌ها می‌پردازند به صورتی که دبیران ما در استان‌ها این موضوع را پیگیری می‌کند، اما قصد کار تبلیغاتی ندارند و اگر نیاز باشد گزارش کار نیز به شورای مرکزی جبهه پیروان ارائه می‌کنند.

سجادی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه پیروان با جمنا نیز جلسات مشترکی برگزار می‌کند، تصریح کرد: به طور مرتب هر دو هفته یکبار در جمنا جلساتی تحت عنوان جلسات دبیران اقشاری برگزار می‌شود که ما نیز به عنوان مسئول قشر کارمندان در این جلسات شرکت می‌کنیم و با جمنا در ارتباط هستیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =