۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
آیا وحید امیری خائن است؟

وحید امیری پس از دو فصل درخشان در پرسپولیس در سی سالگی به فوتبال ترکیه رفت و حالا قرمزها از او دلخورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گرشاسبی به شدت از امیری  دلخور است. امیری با توجه به توافق ها  به گرشاسبی قول داده بود 5شنبه برای تمدید به باشگاه برود اما وی همان روز راهی ترکیه شد. پرسپولیسی ها احتمالا حق دارند ناراحت باشند. وحید امیری ستاره بااخلاق و محجوب‌شان از این تیم رفته است. او اما قراردادی نداشته و می توانسته برای آینده اش تصمیم بگیرد.

 رقم قرارداد او آن طور که رسانه های ترکیه ای اعلام کرده اند برای هر سال بیش از دو برابر پرسپولیس است. یعنی بیش از دو برابر رقمی که خود باشگاه قرار بود به او بدهد و دست خوش های یواشکی که آقا پولدارهای اطراف تیم، شبانه و در اردوی تیم ملی بیایند، بپردازند و کی‌روش را مجبور کنند برود توی اتاقش و بگوید خواب است و چیزی ندیده و نمی داند در اردوی تیمش چه اتفاقاتی دارد می افتد!

حالا اما اگر او پیشنهاد مناسبی داشته و رفته آیا خائن است؟ آیا مشکل از اوست که رفته یا مدیریتی که از 6 ماه قبل می دانسته قرارداد بازیکنش به پایان می رسد اما سراغ تمدید قراردادش نرفته است. این همان ایرادی است که وینفرد شفر به مدیران استقلال در پرونده عدم تمدید قرارداد امید ابراهیمی می گرفت. این یک اصل عادی در فوتبال دنیاست. بازیکنی که 6 ماه از قراردادش مانده، یا قراردادش را با باشگاه تمدید می کند یا تیم به آلترناتیو او فکر می کند و حتی در آن شش ماه باشگاه روی نیمکت می نشاندش تا بازیکن هم پستی که قرارداد طولانی مدت‌تری دارد، در آن پست جا بیفتد.

جالب‌تر این است که بدانید تقریبا همین پیشنهاد ارائه شده به علیرضا بیرانوند هم بوده است. او اما چون قرارداد داشته، برایش صرف نمی کرده از جمع قرمزها جدا شود و همین جا می توانسته پول بیشتری را بدست بیاورد!

حالا چرا باید وحید امیری یا امید ابراهیمی که تا زمان داشتن قرارداد، با تمام وجود برای تیم های‌شان بازی کردند را مقصر قلمداد کنند؟

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =