دژاگه: چرا باید در ایران استراحت کنم؟/ هواداران پشت ما باشند

بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید تیمش برابر بهتر شدن نیاز به زمان دارد.

به گزارش ایسنا، اشکان دژاگه پس از شکست تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین بار بود که تیم ما با هم بازی می‌کرد. بازی خوبی انجام ندادیم. استقلال فشار زیادی آورد. سعی کردیم که خوب باشیم اما نشد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم امتیاز بگیریم. این اولین بازی بود. چند بازیکن مثل من و همین‌طور مسعود شجاعی تازه چند روز است که با تیم تمرین می‌کنیم. به زمان نیاز داریم. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنیم.

دژاگه درباره اینکه برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد گفت: فضای ورزشگاه خیلی خوب بود. بازیکنان ما هم امروز خوب بازی کردند و جنگیدند اما امروز بیشتر توپ در دست استقلال بود. بازی سرعتی و جنگنده بود. اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی و در لیگ بازی می‌کردم. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعدی بهتر باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای استراحت به ایران آمده است یا به دنبال چالش‌های جدید است یا خیر گفت: استراحت؟ چرا باید اینجا استراحت کنم؟ آیا شما فوتبال بازی کرده‌اید؟ بازی هر جای دنیا راحت نیست. سرعت بازی امروز خوب بود. من هم هنوز صددرصد آماده نیستم و باید کار کنم.

وی درباره نتایج سه هفته گذشته تیم تراکتورسازی در لیگ هم گفت: بازیکنان جدید و مربیان جدید آمده‌اند اما زمان نیاز داریم تا بهتر شویم. باید بازیکنان را بشناسیم و تمرین کنیم تا هماهنگ شویم. در هر جای دنیا مربی جدید نیاز به زمان دارد. ما سعی می‌کنیم و یک بار دیگر به تماشاگران می‌گویم امیدوارم ناراحت نباشید. پشت ما باشید. این تیم بازیکنان جوان دارد و به زمان نیاز دارد.

او در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا قراردادش به دلار بسته شده یا ریال گفت: قرارداد من سه ساله است.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =