فرماندار شهرستان لاهیجان تأکید کرد: در توسعه و پیشرفت لاهیجان نگاه جامع شهرستانی داشته و باید تمام نقاط با یک نگاه دیده شود.

به گزارش خبرآنلاین گیلان، امیر جانبازی در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان لاهیجان اظهار داشت: آموزش و آگاهی رساندن به جامعه سهم بزرگی در مسیر حل مسائل اجتماعی دارد.

وی افزود: ارتقای امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه برخی مسائل اجتماعی از درون آموزش‌وپرورش قابل‌حل است، خاطرنشان کرد: باید مدیران آموزش‌وپرورش با همکاری دستگاه متولی به رفع آن بپردازند.

جانبازی تأکید کرد: در توسعه و پیشرفت لاهیجان نگاه جامع شهرستانی داشته و باید تمام نقاط با یک نگاه دیده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان به تسهیل شرایط زندگی معلولان تأکید کرد و افزود: با توجه به شرایط ویژه معلولین عزیز باید یک سالن ورزشی مناسب با شرایط معلولین در شهرستان احداث شود.

وی اشتغال‌زایی را یکی از راه‌های کاهش مشکلات اجتماعی دانست و گفت: همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد، تا به امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۱۹۶ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) بااعتباری به مبلغ بیش از ۴۹۲ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌شده است و در صورت تصویب نهایی در کارگروه اشتغال، برای هزار و ۱۱۳۹ نفر در این شهرستان فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =