۰ نفر
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
شیپور املاک منتشر شد

نخستین شماره مجله شیپور املاک، با مدیریت نوید ایران بهار و سردبیری مهدی خاکی فیروز منتشر شد.

شیپور املاک

در نخستین شماره این مجله، گزارش مفصلی در خصوص روند شکل گیری و رشد استارت آپ شیپور و ادغام آلونک در آن، منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، رضا اربابیان مدیرعامل شیپور که پس از تحصیلات دانشگاهی و کسب تجربه های موفق و ناموفق کاری در زمینه بازرگانی و نیازمندی های آنلاین در کانادا به ایران باز می گردد، در آغاز می کوشد تا کسب و کار خانوادگی خود یعنی تولید حوله را ادامه دهد. اما پس از مدت کوتاهی، تصمیم می گیرد نخستین سایت جامع نیازمندی های آنلاین در ایران را راه اندازی کرده و بدین ترتیب، شیپور در سال 1389 متولد می شود. در ادامه با افزوده شدن شرکای از کشورهای رومانی و سپس سوئد به تیم کاری شیپور، این سایت موفق می شود رتبه نخست سایت های نیازمندی آنلاین را به دست آورد.

بر اساس گزارش دیگری که در این مجله منتشر شده است، تیم کاری شیپور را حدود 250 جوان زیر 30 سال و عمدتا با تحصیلات دانشگاهی در رشته های مدیریت، عمران، کامپیوتر تشکیل می دهند.

در بخش های از مجله شیپور املاک، بازار املاک در منطقه 2 تهران، شهرستان لاهیجان در استان گیلان و شهر باتومی در گرجستان، تحلیل و بررسی شده است. همچنین مشاوران املاک فعال در این مناطق جغرافیایی، به تحلیل آینده سرمایه گذاری ملکی در مناطق یاد شده پرداخته اند.

نیما اشرف زاده مدیر مارکتینگ شیپور در یادداشت خود در این مجله یادآور شده که ترافیک بازدید این سایت در سال 96 نسبت به 95، بیش از 110 درصد رشد داشته و این روند افزایش پرشتاب، همچنان ادامه دارد.

در این مجله گفت و گوهایی با مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک و هومن حاجی پور معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران منتشر شده که حاوی تحلیل های این دو مدیر بخش خصوصی، در خصوص آینده سایت های نیازمندی آنلاین در ایران است.

نخستین شماره مجله شیپور املاک که به صورت رایگان در بین دفاتر مشاوران املاک تهران و مراکز استان توزیع می شود، 68 صفحه نفیس و در شمارگان 5 هزار نسخه منتشر شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811419