موافقت فرماندار آستارا از برگزاری اردوی تیم ملی هندبال کشور در این شهرستان

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با برگزاری اردوی تیم ملی هندبال کشورمان در این شهرستان موافقت کرد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ یونس رنجکش در دیدار با رئیس هیئت هندبال استان گیلان گفت: آستارا از ظرفیت‌های خوبی برای میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌های ملی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تا از این فرصت‌ها برای برند سازی این شهرستان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به توریسم ورزشی و جاذبه‌های گردشگری این بخش نقش مهمی در پویایی و در شکوفایی اقتصادی منطقه دارد که سایر حوزه‌ها باید بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی ضمن تشکر از ریاست فدراسیون هندبال کشور گفت: آمادگی کامل برای همکاری در برگزاری اردوی تیم ملی هندبال کشور را داریم و از آن استقبال می‌کنیم و در این زمینه از اداره ورزش و جوانان و هیئت هندبال شهرستان و استان خواستار برنامه‌ریزی و همکاری‌های لازم هستیم.

بهروز عباسی رئیس هیئت هندبال استان گیلان هم در این دیدار ضمن تقدیم درخواست ریاست فدراسیون هندبال کشور درزمینهٔ پذیرش میزبانی اردوی تیم ملی در آستارا به فرماندار این شهرستان گفت: آستارا با توجه به مدیریت فرماندار این شهرستان جایگاه بسیار ارزشمندی در سطح ملی دارد.

وی ضمن تشکر از اقدامات فرماندار آستارا درزمینهٔ همکاری و حمایت از تیم‌های ورزشی یادآور شد: ورزش هندبال در آستارا از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی درخشش داشته باشد.

وی اظهار داشت در بخش بانوان نیز ورزشکاران خوبی در آستارا حضور دارند که این شهرستان می‌تواند میزبان بازی‌های هندبال در سطح ملی باشد.

وی یادآور شد: اردوی تیم‌های هندبال کشورمان در روزهای ۱۷ تا ۲۱ تیرماه در آستارا برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =