انتخاب شهردار اردبیل به عنوان شهردار برتر کشور در توسعه ورزشهای همگانی

در جلسه شورای عالی ورزش همگانی استان اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد دکتر حمید لطف اللهیان به عنوان دومین شهردار نمونه در توسعه ورزش های همگانی کشوری انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف اللهیان تصریح کرد: ارتقای سلامت عمومی شهروندان یک وظیفه عمومی بوده و توسعه عمرانی به عنوان تنها مأموریت سازمان بزرگ فرهنگی و ورزشی شهرداری مدنظر نخواهد بود.

وی به نتیجه رسیدن فعالیت‌های مربوط به حوزه ورزش و جوانان را نیازمند افزایش همکاری‌های تنگاتنگ بین تمامی دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: چنانچه تمرکز اصلی مدیران فعال در شهرداری‌ها تنها به سمت و سوی توسعه عمرانی معطوف شود، از دیگر وظایف فرهنگی و اجتماعی شهرداری غفلت خواهد شد و نگاه به این مجموعه تنها به عنوان نهاد خدماتی صحیح نبوده و از این مراکز باید به عنوان سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی نیز یاد کرد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ابرپروژه‌ها شاید قادر به برطرف‌سازی مشکلات عمرانی شهر باشند، اما مطمئنا برطرف‌سازی مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در کالبد خود قرار نخواهند داد و از این رو همکاری با هر نهاد و مجموعه فرهنگی و اجتماعی مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

لطف‌اللهیان ادامه داد: در سال 95 با ایجاد طولانی‌ترین جاده سلامت دور دریاچه شورابیل بازخورد بسیار مثبتی را از میزان علاقه‌مندی مردم برای استفاده از این امکان را شاهد بودیم و توجه به اجرای دیگر طرح‌های پیاده‌روی در سطح شهر مورد توجه جدی شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ورزش و پیاده‌روی در سطح شهر جزء اولویت‌های شهرداری اردبیل است، بیان کرد: عملکرد شهرداری تنها مربوط به بهبود عبور و مرور برای خودرورها و توجه به حمل و نقل شهری نبوده و می‌بایست شهر از قابلیت‌های لازم برای پیاده‌روی و تشویق آحاد مردم برای ورزش برخوردار باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =