مانور پدافند غیرعامل با موضوع اطفا نشت گاز کلر

شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، در حاشیه سومین نمایشگاه بهره براری صنعت آب و فاضلاب کشور اقدام به برگزاری مانور پدافند غیرعامل با موضوع اطفا نشت گاز کلر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در همین راستا حسنعلی احمدی فر مدیردفتر پدافند شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قبل از شروع نمایشگاه از سوی دفتر پدافند شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درخواستی مبنی بر برگزاری مانور پدافند غیرعامل در حاشیه این نمایشگاه به شرکت های صنعت شده بود و از آنجایی که شرکت آب و فاضلاب لرستان در چند سال گذشته یکی از شرکت های پیشرو در برگزاری این مانورها بوده از آمادگی خود جهت اجرای آن خبر و مورد موافقت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفت.

احمدی فر ادامه داد: این مانور با همکاری سازمان آتش نشانی ، اورژانس، ستاد اجرایی مجموعه شهر آفتاب و سایر دستگاهها در محوطه باز نمایشگاه برگزار گردید که سناریوی آن با موضوع اطفا نشت گاز کلر در تاسیسات این شرکت بود و خوشبختانه به آنچه مدنظر مسئولین بود در مانور با موفقیت انجام گرفت.

احمدی فر افزود: نکته مدنظر در این مانور استفاده از دستگاههای جدید برای مهار نشت گاز کلر بود این دستگاه ترپ نام دارد و از تجهیزات به روز در صنعت آب می باشد که تاثیر زیادی در کاهش حوادث بخصوص مهار نشت گاز کلر دارد.

مدیر دفتر پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در پایان از همکاری و مساعدت همه دستگاههای متولی در این مانور به ویژه مهندس کرکانی مدیرکل دفتر پدافند شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =