خبر شوکه کننده این چهارشنبه پایانی اردیبهشت بی شک خبر درگذشت مجری توانمند اخبار سیما ، بهرام افشار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شوک قند و ایست قلبی ، مردی را از کشورمان گرفت که بخشی از خاطرات شیرین و تلخ مردم ایران در سه دهه نخست انقلاب بوده است. استاد بهرام افشار مجری توانمند اخبار که راوی اخبار شیرین و تلخی در این سال ها برای همه ایرانیان بوده ، همین شب قبل از فوت ناگهانی اش ، با همکارانش در رژی پخش خبر تماس گرفته بود و جالب اینکه دلیل این تماس با همکارانش ، حرف زدن درباره یک سوژه ورزشی بوده است.

او با سردبیران بخش خبر که شهرزاد مظفر ، سرمربی تیم ملی بانوان ایران را به استودیو آورده بودند تماس گرفته و به آنها تبریک و خسته نباشید گفته که سعی کردند راوی خبر موفقیت دختران ایران باشند.

مازیار ناظمی از همکاران پیشین استاد افشار در رسانه ملی با تائید این خبر به خبرآنلاین می گوید:«همکارانم با خبر فوت ایشان شوکه شده بودند. بچه ها می گفتند ایشان دیشب با آنها تماس گرفته و برای انعکاس خبر تیم ملی بانوان و دعوت از شهرزاد مظفر در استودیوی اخبار تشکر کرده و کمی هم سر به سر بچه ها گذاشته بود و حسابی سر حال بودند اما یک دفعه این خبر همه را به شوک فرو برده است. خدا بیامرزدشان ، یکی از نازنین ترین مردان رسانه ملی بودند. کسی که بدون تردید متر گویندگی استاندارد خبر در رسانه ملی بود.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =