بر اساس ارزیابی عملکرد ماهانه سامانه های حمل و نقل هوشمند

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران موفق به کسب رتبه اول کشور شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری،بر اساس ارزیابی عملکرد ماهانه سامانه های حمل و نقل هوشمنداستانهای کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران موفق به کسب رتبه اول در بین استانهای کشور شده است.
محسن هاشمی ، رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت:این ارزیابی شامل عملکرد مجموعه آن اداره کل در مدیریت پروژه های (تردد شماری،ثبت تخلفات سرعت،توزین حین حرکت(WIM)،مدیریت ناوگان امدادی،تلفن 141،ثبت سوانح و وقایع، تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر (VMS)بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: این اداره در دوره سه ماهه منتهی به فروردین ماه سال جاری نیز موفق به کسب رتبه دوم برترین ادارات استانهای کشور شده است.
خاطر نشان می شود: تعداد 45دستگاه دوربین نظارت تصویری و تعداد102تردد شمار وتعداد100دستگاه دوربین کنترل سرعت و دو دستگاه سامانه توزین در حال حرکت در محورهای مواصلاتی استان مازندارن فعال می باشد،همچنین اطلاع رسانی شرایط جوی و ترافیکی و محدودیت های تردد در محورهای استان از طریق سامانه تلفن گویای 141 و همچنین تعداد 11دستگاه تابلوی پیام متغیر و دو دستگاه تابلوی ترافیک نمای بر خط انجام می گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =